Ekonomik öneminden dolayı girişimcilik pek çok çalışmaya konu olmaktadır. Bu çalışmaların çoğu girişimciliği “anlamaya” ve “geliştirmeye” yöneliktir. Bu çalışmanın amacı Türk iş dünyasında özellikle sosyal ağların önemine değinerek girişimciliğin temel özelliklerini ve tetikleyici faktörlerini belirlemektir. Sosyal Ağ kavramı pek çok araştırmacı tarafından incelenmiş ve literatürde önemli bir yere sahip olmasına rağmen, Türk girişim incelemelerinde çok az araştırmaya dahil edilmiştir. Bu çalışmada girişimciliğin besleyicisi olarak sosyal ağlar, Türk girişimcileri açısından değerlendirilmiştir.
Girişimcilik Sosyal Ağlar Weber-Schumpeter-Knight girişimcileri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Ağustos 2014 |
Gönderilme Tarihi | 27 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 2 Sayı: 2 |
Akademik İncelemeler Dergisi (AID) bilginin paylaşımı için Açık Erişim Politikasına uymaktadır.