BibTex RIS Cite

Dağıtım Kanallarında Satıcı İşletmelerin Performansının Değerlendirilmesi

Year 2006, Volume: 1 Issue: 2, 129 - 154, 08.09.2014

Abstract

Bu makalenin amacı, dağıtım kanalları içerisinde yer alan üretici firma bayilerinin performanslarını değerlendirmeye yönelik bir ölçek geliştirmektir. Ayrıca bu makale, bayi performansı üzerine karşılıklı bağımlılığın büyüklüğü, güven ve özgün yatırımların birlikte ve ayrı ayrı etkilerini incelemektedir. Makalenin teorik bölümünde ortaya atılan hipotezler, Türkiye’de faaliyet gösteren 166 adet lastik bayisinden toplanan verilerle test edilmektedir. Bayilerden toplanan veriler, güven, karşılıklı bağımlılığın büyüklüğü ve üretici özgün yatırımlarının bayi performansı üzerine güçlü etkilerinin olduğunu göstermektedir. Elde edilen bulguların yorumlanması ve sonuçların tartışılması ile makale sona ermektedir.

Year 2006, Volume: 1 Issue: 2, 129 - 154, 08.09.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Reserch Articles
Authors

Murat Mutlu

Cengiz Yılmaz This is me

Publication Date September 8, 2014
Submission Date September 8, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Mutlu, M., & Yılmaz, C. (2014). Dağıtım Kanallarında Satıcı İşletmelerin Performansının Değerlendirilmesi. Akademik İncelemeler Dergisi, 1(2), 129-154.

Creative Commons Lisansı

Journal of Academic Inquiries accepts the Open Access Journal Policy for sharing knowledge.