Editorial
BibTex RIS Cite

Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri

Year 1991, Volume: 2 Issue: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Year 1991, Volume: 2 Issue: 2, 35 - 39, 01.03.1991
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Orhan İçöz

Publication Date March 1, 1991
Published in Issue Year 1991 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA İçöz, O. (1991). Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2(2), 35-39.
AMA İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. March 1991;2(2):35-39.
Chicago İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2, no. 2 (March 1991): 35-39.
EndNote İçöz O (March 1, 1991) Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2 2 35–39.
IEEE O. İçöz, “Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 35–39, 1991.
ISNAD İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2/2 (March 1991), 35-39.
JAMA İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2:35–39.
MLA İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 2, 1991, pp. 35-39.
Vancouver İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2(2):35-9.