English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Anatolia: Journal of Tourism Research
Editorial
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri
Year 1991
, Volume: 2 Issue: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Orhan İçöz
Keywords
tanıtma
,
pazarlama
Year 1991
, Volume: 2 Issue: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Orhan İçöz
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Editorial
Authors
Orhan İçöz
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Publication Date
March 1, 1991
Published in Issue
Year 1991 Volume: 2 Issue: 2
Cite
APA
İçöz, O. (1991). Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2(2), 35-39.
AMA
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. March 1991;2(2):35-39.
Chicago
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2, no. 2 (March 1991): 35-39.
EndNote
İçöz O (March 1, 1991) Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2 2 35–39.
IEEE
O. İçöz, “Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol. 2, no. 2, pp. 35–39, 1991.
ISNAD
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
2/2 (March 1991), 35-39.
JAMA
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1991;2:35–39.
MLA
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 2, 1991, pp. 35-39.
Vancouver
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2(2):35-9.
Download Cover Image
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 1 Issue: 7
Volume: 2 Issue: 1
Volume: 2 Issue: 2
Volume: 2 Issue: 3 - Termal Turizm Özel Sayısı
Volume: 2 Issue: 4