Editorial
BibTex RIS Cite

Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım

Year 1992, Volume: 3 Issue: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı, 25 - 30, 01.03.1992
Year 1992, Volume: 3 Issue: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı, 25 - 30, 01.03.1992
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

İge Pırnar

Publication Date March 1, 1992
Published in Issue Year 1992 Volume: 3 Issue: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı

Cite

APA Pırnar, İ. (1992). Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(2), 25-30.
AMA Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. March 1992;3(2):25-30.
Chicago Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, no. 2 (March 1992): 25-30.
EndNote Pırnar İ (March 1, 1992) Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 2 25–30.
IEEE İ. Pırnar, “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 25–30, 1992.
ISNAD Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/2 (March 1992), 25-30.
JAMA Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:25–30.
MLA Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, 1992, pp. 25-30.
Vancouver Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(2):25-30.