Research Article
BibTex RIS Cite

DERS ARAŞTIRMASI KAPSAMINDA FARKLI ÜLKELERDE YAYINLANAN BİLİMSEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

Year 2016, Issue: 32, 19 - 31, 29.12.2016

Abstract

Çalışmada Ders Araştırması
kapsamında özellikle daha çok çalışma yapılan Japonya, Singapur, Çin, İngiltere
ve Amerika Birleşik Devletleri gibi ülkelerde 2011-2014 yıllarında yayınlanan
makalelerin incelenmesi ve araştırma eğilimlerinin belirlenmesi
amaçlanmaktadır. Amaç doğrultusunda belirlenen kriterlere uygun olan 50 makale
yıl, türüne, yöntemine, veri toplama araçlarına, örneklem ve örneklem
büyüklüklerine göre değerlendirilmiştir. Her bir makale “Makale İnceleme Formu”
kullanılarak içerik analizine tabi tutulmuştur. 

References

  • Cajkler, W., Wodd, P., Norton, J., & Pedder, D. (2014). Lesson study as a vehicle for collaborative teacher learning in a secondary school. Professional Development in Education, 40(4), 511–529.
Year 2016, Issue: 32, 19 - 31, 29.12.2016

Abstract

References

  • Cajkler, W., Wodd, P., Norton, J., & Pedder, D. (2014). Lesson study as a vehicle for collaborative teacher learning in a secondary school. Professional Development in Education, 40(4), 511–529.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Ahmet Aykan

Remzi Y. Kıncal

Publication Date December 29, 2016
Submission Date July 2, 2016
Published in Issue Year 2016 Issue: 32

Cite

APA Aykan, A., & Kıncal, R. Y. (2016). DERS ARAŞTIRMASI KAPSAMINDA FARKLI ÜLKELERDE YAYINLANAN BİLİMSEL ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(32), 19-31.