Öğrenme süreçlerinde anahtar role sahip olduğu değerlendirilen etkileşim, Açık ve Uzaktan Öğrenme (AvUÖ) bağlamlarında da yoğunlukla odaklanılan bir kavram olarak karşılaşılmaktadır. Bu nedenle, çalışmalar özellikle AvUÖ bağlamında etkileşimin rolünün ne olduğu, etkileşim türleri ve hangi tür etkileşime öncelik verilmesinin hem öğrenme süreçleri hem de yönetsel süreçler bakımından sonuçlarının neler olabileceğine yönelik araştırmalara odaklanmaktadır. Bu noktada, Etkileşim Eşdeğerliği Teoremi alanyazında zaman ve finansal maliyet ve etkileşim türü ve yoğunluğu çatışmasına çözüm yolları önerebilecek bir bilimsel önerme olarak ortaya çıkmaktadır. Bu makalede, Etkileşim Eşdeğerliği Teoreminin ne olduğuna, savunduğu tezlere ve teoreme ilişkin yapılan ampirik çalışmalara değinilerek teorem ve yapılan çalışmaların öngörüleri doğrultusunda önerilere yer verilecektir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 5 Issue: 4 |