Uzaktan muhasebe eğitimi, muhasebeye ilişkin bilgi ve becerinin uzaktan aktarılması da dahil olmak üzere, öğrenme için elektronik uygulamaların ve süreçlerin kullanımını ifade eder. Bu bağlamda, muhasebe alanında bir dizi uygun öğrenme stratejisini belirlemek için öğrencilerin nasıl öğrendiklerini anlamak, bilgi inşa süreci için çok önemlidir. Bu çalışma, e-öğrenmeyi kullanan bir kurum olan Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi'ndeki sağlık yönetimi öğrencilerinin Muhasebe II dersinde uzaktan öğrenmeye ilişkin bilgi edinmelerine yönelik tutumlarını incelemektedir. Araştırmanın bulguları, sınava katılan kız öğrencilerin çoğunluğunun uzaktan muhasebe eğitimin kendisine maliyet avantajı sunduğunu ve önemli fayda sağladığını düşünürken, erkek öğrenciler ise standart bir eğitim programı sağlamaya katkıda bulunduğunu göstermiştir. Ayrıca, kız ve erkek öğrenciler uzaktan muhasebe eğitiminin örgün eğitime kıyasla gelecekte katkısı olmayacağını düşünmektedir.
-
-
-
-
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Project Number | - |
Publication Date | October 30, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 6 Issue: 4 |