Günümüzde bilişim ve iletişim teknolojileri her
alanda olduğu gibi eğitim alanında da kullanılmaktadır. Tasarım eğitimi veren
kurumlarda geleneksel stüdyo uygulamalarının yanı sıra, tasarım sürecinde yeni
denemeler de gerçekleştirilmektedir. Popüler eğitim modellerinden biri olan
Uzaktan Eğitimin tasarım sürecinde kullanıldığı bu denemelerde, farklı
disiplinlerden tasarımcıların zaman ve mekandan bağımsız olarak ortak bir
tasarım problemi üzerinde çalışabilmesi ve tasarımcılar arasında işbirliği
kavramının geliştirilmesi, eğitimde kalitenin yükseltilmesi adına başarılı
sonuçlar vermektedir. Bu makalede, yapılan denemeler referans alınarak İç
Mimarlık eğitim programı için geliştirilmeye açık üç farklı model önerisi
planlanmış ve uygulanmak üzere önerilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | October 15, 2019 |
Submission Date | June 16, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 28 Issue: 2 |