Review
BibTex RIS Cite

Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetlerine Genel Bir Bakış

Year 2019, Issue: 47, 46 - 56, 09.07.2019

Abstract

Rehberlik
ve Psikolojik danışmanlık her kademede eğitim sistemimizde önemli bir yere
sahiptir. Bu önemi anlamak ve uygulamada psikolojik danışmanın yerini
sağlamlaştırmak tarihçesini ve kuram ile modelleri anlamaktan geçer. Bu çalışma
yükseköğretimde psikolojik danışmanlığa tarihsel ve kuramsal açıdan genel bir
bakış sunmayı amaçlamaktadır. 

References

  • Affsprung, E. H. (2010). Legal action taken against college and university counseling centers 1986–2008. Journal of College Student Psychotherapy, 24(2), 130-138.Akaydın, F. Ş. (2002). Üniversite öğrencilerinin problem alanları, problemlilik düzeyleri, problem çözme becerileri ve yardım arama davranışları arasındaki ilişkilerinin incelenmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon.Aluede, O., Imhonde, H., & Eguavoen, A. (2006). Academic, Career and Personal Needs of Nigerian University Students. Journal of Instructional Psychology, 33(1).
Year 2019, Issue: 47, 46 - 56, 09.07.2019

Abstract

References

  • Affsprung, E. H. (2010). Legal action taken against college and university counseling centers 1986–2008. Journal of College Student Psychotherapy, 24(2), 130-138.Akaydın, F. Ş. (2002). Üniversite öğrencilerinin problem alanları, problemlilik düzeyleri, problem çözme becerileri ve yardım arama davranışları arasındaki ilişkilerinin incelenmesi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon.Aluede, O., Imhonde, H., & Eguavoen, A. (2006). Academic, Career and Personal Needs of Nigerian University Students. Journal of Instructional Psychology, 33(1).
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Articles
Authors

Elif Ulu Ercan

Publication Date July 9, 2019
Published in Issue Year 2019 Issue: 47

Cite

APA Ulu Ercan, E. (2019). Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetlerine Genel Bir Bakış. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(47), 46-56.