BibTex RIS Cite

Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma

Year 2016, Volume: 4 Issue: 2, 0 - 0, 14.11.2016
https://doi.org/10.19145/gujofoc.25611

Abstract

Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde olduğu tespit edilmeye çalışılmıştır. Bu amaçla araştırmaya katılmayı kabul edenlere konuyla ilgili anket soruları yöneltilmiş ve sonuçları değerlendirilmiştir.

Bu bağlamda Bağımsız Örneklem T Testi, Tek Yönlü Anowa Testi ve betimsel istatistikler ile Doğrulayıcı Faktör analizi uygulanmıştır. Analizler ve testler sonucunda katılımcıların genel itibariyle AFAD’a dönük kurumsal itibar algıları istatistiki olarak olumlu bulunurken, cinsiyet, yaş ve kişilerin afet ilişkisine dönük demografik değişkenlere göre kurumsal itibar algılarında anlamlı bir farklılık tespit edilmemiştir. Bununla birlikte bölüm demografik değişkenine göre katılımcıların kurumsal itibar algılarında istatistiki olarak kısmen anlamlı bir farklılık bulunmuştur.

References

  • ARATT, Russel and KLEYN, Nicola (2012). “Corporate Identity, Corporate Branding and Corporate Reputations”, European Journal of Marketing, Vol: 46 Issue: 7/8, p. 1048 -1063.
  • ALVESl, Helena and RAPOSO Mario (2010). “The Influence of University on Student Behaviour”, International Journal of Edfdgmöfgucatioan Management, Volume: 24, No: 1, p. 73-85. https://www.researchgate.net/publication/225084122_The_influence_of_university_image_on_student_behaviour Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • BABÜR TOSUN, Nurhan (2003). “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklamın ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”, T.C. Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 1, ss. 173-191. http://e-dergi.marmara.edu.tr/maruiibfd/issue/view/5000001583 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • BAKAN, Ömer (2011). “Kurumsal Kimlik ve İmaj”, (Editörler: Ahmet Kalender ve Mehmet Fidan), Halkla İlişkiler, Konya: Tablet Yayınevi, ss. 289-310.
  • BALMER, John M.T. and GRAY, Edmund R. (2000). “Rekabetçi Bir Avantaj Yakalamak İçin Kurum Kimliği ve Kurumsal İletişimler”, (Çev: Filiz Otay), İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı: 10, s. 463-472. http://www.journals.istanbul.edu.tr/iuifd/article/view/1019013682/1019012898 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz (2012). Halkla İlişkiler Nedir?, 7. Baskı, İstanbul: Beta Yayınları.
  • BARUSMAN, Andala Rama Putra (2014). “Student Satisfaction as a Mediating Variable Between Reputation, Image and Student Loyalty”, Globalilluminators, ITMAR, 2014, Volume: 1, p. 414-436. http://www.globalilluminators.org/wp-content/uploads/2014/12/ITMAR-14-378.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • BİLBİL, Emel Karayel; SÜTÇÜ, Cem Sefa; DAYANÇ KIYAT, Banu (2013). “Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma”, Öneri, Cilt:10, Sayı: 39, Ocak, ss.163-175.
  • CRONK, Brian C. (2006). How To Use SPSS: A Step-By-Step Guide To Analysis and Interpretation, Fourth Edition, Pyrczak Publishing: Glendale California.
  • ÇINAROĞLU, Songül (2015). “Ankara Metropolitan Alanda Bulunan hastanelerin İtibar ve İmaj Algısı Açısından Kümelenmesi”, Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 1, ss. 277-290. http://iibfdergi.sdu.edu.tr/tr/yayinlanmis-sayilar/yil-2015-cilt-20-sayi-1-6217s.html Erişim Tarihi: 7 Ocak 2016.
  • DELGADO-GARCIA, Juan Bautista; ESTHER de Quevedo-Puente; JUANMANUEL de la Fuente-Sabaté (2010). “The Impact of Ownership Structure on Corporate Reputation: Evidence From Spain”, Corporate Governance: An International Review, 18(6), p. 540–556.
  • DURMUŞ, Beril; YURTKORU, E. Serra; ÇİNKO, Murat (2011). Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi, 4. Baskı, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • EERDOĞAN, B. Zafer vd. (2006). “Kurumsal İmajın Şirketin Farklı Paydaşları Tarafından Algılanışı Üzerine Bir Araştırma”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı: 16, Ağustos 2006, ss. 55-76. http://www.arastirmax.com/system/files/dergiler/249/makaleler/15/1/arastirmax-kurumsal-imajin-sirketin-farkli-paydaslari-tarafindan-algilanisi-uzerine-bir-arastirma.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • ERDOĞAN, Yavuz; BAYRAm, Servet; DENİZ, Levent (2007). “Web Tabanlı Öğretim Tutum Ölçeği: Açıklayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması”, Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 2, ss.1-14.
  • EROĞLU, Erhan ve SOLMAZ, Başak (2012). “Kurumsal İtibar Algısı Araştırması ve Bir Uygulama Örneği”, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Cilt:1, Sayı:4, Eylül, ss.1-18.
  • FIELD, Andy (2009). Discovering Statistics Using SPSS, Third Edition, Sage Publications Ltd.: London.
  • FOMBRUN, Charles J.; GARDBERG, Naomi A.; SEVER, Joy M. (1999). “The Reputation Quotient: A Multi-Stakeholder Measure of Corporate Reputation”, The Journal of Management, 7(4), 241-255.
  • GEÇİKLİ, Fatma (2010). Halkla İlişkiler ve İletişim, 2. Baskı, İstanbul: Beta Yayınları.
  • GEDİK, Tarık; KURUTKAN, M. Nurullah; DURUSOY, İdris (2015). “İSO İlk 1000 İçinde Yer Alan Orman Ürünleri Sanayi İşletmelerinde Kurumsal İtibar Kavramı Üzerine Bir Araştırma”, Ormancılık Dergisi, 11 (1), ss.1-15.
  • İZCİ, Ferit ve SAYDAN, Reha (2013). “Algılanan Hizmet Kalitesi Kurumsal İmaj ve Sadakat İlişkisi”, Cumhuriyet Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 14, sayı: 1, ss. 199-219. http://iibfdergi.cumhuriyet.edu.tr/issue.php?yil=2013&cilt=14&sayi=1 Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • KARACA, Pelin (2010). Halkla İlişkiler, İstanbul: Etap Yayınevi.
  • MAEL, Fred A. and ASHFORTH, Blake E. (1992). “Alumni And Their Alma Mater: A Partial Test of the Reformulated Model of Organizational Identification”, Journal of Organizational Behavior, Volume: 13, Issue: 2, p. 103-123. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/job.4030130202/epdf Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • MEECH, Peter (2002). “Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmaj”, Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar, Derleyenler: Jacquie L’Etang ve Magda Pieczka, Ankara: Vadi Yayınları.
  • MERİÇ, Dilek ve TOKGÖZ, Nuray (2915). “Farabi Öğrencilerine Göre Anadolu Üniversitesi’nin Kurum İmajı: Gelen Öğrenciler Üzerine Bir Araştırma”, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, Ağustos 2015, ss. 178-186. http://higheredu-sci.beun.edu.tr/pdf/pdf_HIG_1672.pdf Erişim Tarihi: 9 Ocak 2016.
  • Oktar, Ömer Faruk ve Çarıkçı, İlker Hüseyin (2012), “Farklı Paydaşlar Açısından İtibar Algılamaları: Süleyman Demirel Üniversitesi’nde Bir Araştırma”, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1, Sayı:15, ss.127-149.
  • OKAY, Ayla (2008). Kurum Kimliği, 6. Baskı, İstanbul: MediaCat Kitapları.
  • ÖZABACI, Nilüfer (2011). “İlişki Niteliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması”, Eğitim ve Bilim, Cilt: 36, Sayı: 162, ss.159-167.
  • POLAT, Soner (2011). “Üniversite Öğrencilerine Göre Kocaeli Üniversitesi’nin Örgütsel İmajı”, Eğitim ve Bilim Dergisi, Cilt: 36, Sayı: 160, ss. 106-119. http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/issue/view/44 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • REISINGER, Yvette and MAVONDO, Felix (2007). “Structural Equation Modeling: Critical Issues and New Developments”, Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol:21, Issue: 4, p. 41-72.
  • SSHMITT, Bernd and SIMONSON, Alex (1997). Marketing Aesthetics- The Strategic Management of Brands, Identity and Image, (Foreword) Tom Peters, New York: The Free Press.
  • SİLSÜPÜR, Özer (2015). “Üniversite Öğrencilerinin Gözünde İstanbul Üniversitesi’nin İmajı”, e-GİFDER Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 1, Mart 2015, ss. 263-288. http://egifder.gumushane.edu.tr/issue/view/5000011296/showToc Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • ŞİŞLİ, Gülçin ve KÖSE, Sevinç (2013). “Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj İlişkisi: Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Bir Uygulama”, Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi, Sayı: 41, Ocak-Haziran 2013, ss. 165-193. http://iibf.erciyes.edu.tr/dergi/sayi41/ERUJFEAS_Jan2013_165to193.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • UZOĞLU, Sevil (2001). “Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj”, Kurgu Dergisi, Sayı: 18, 2001, ss. 337-353. http://docplayer.biz.tr/5301257-Kurumsal-kimlik-kurumsal-kultur-ve-kurumsal-imaj.html Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • WOOD, Emma (2006). “Kurumsal Kimlik”, (Editör: Alison Theaker), (Çeviren: Murat Yazı), Halkla ilişkilerin El Kitabı, İstanbul: MediaCat Kitapları, ss. 135-160.

A research on AFAD’s institutional reputation

Year 2016, Volume: 4 Issue: 2, 0 - 0, 14.11.2016
https://doi.org/10.19145/gujofoc.25611

Abstract

The purpose of this study is to examine perception of students who study at Gumushane University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Communication, Tourism about institutional reputation of Disaster and Emergency Management Presidency (AFAD). Therefore a survey is conducted with the students who accept it and the results are analysed.

In this context, Independent-Samples T-Test, One Way Anowa Test, Descriptive Statistics and Confirmatory Factor Analysis are carried out. While institutional reputation perception of participants is statistically found favourable against AFAD in general,  it is not established any significant difference regarding institutional reputation perception of participants by demographic variables gender, age and opinion about disaster. However, a partly significant difference is statistically found about institutional reputation perception of participants by category demographic variable.

References

  • ARATT, Russel and KLEYN, Nicola (2012). “Corporate Identity, Corporate Branding and Corporate Reputations”, European Journal of Marketing, Vol: 46 Issue: 7/8, p. 1048 -1063.
  • ALVESl, Helena and RAPOSO Mario (2010). “The Influence of University on Student Behaviour”, International Journal of Edfdgmöfgucatioan Management, Volume: 24, No: 1, p. 73-85. https://www.researchgate.net/publication/225084122_The_influence_of_university_image_on_student_behaviour Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • BABÜR TOSUN, Nurhan (2003). “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklamın ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”, T.C. Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 1, ss. 173-191. http://e-dergi.marmara.edu.tr/maruiibfd/issue/view/5000001583 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • BAKAN, Ömer (2011). “Kurumsal Kimlik ve İmaj”, (Editörler: Ahmet Kalender ve Mehmet Fidan), Halkla İlişkiler, Konya: Tablet Yayınevi, ss. 289-310.
  • BALMER, John M.T. and GRAY, Edmund R. (2000). “Rekabetçi Bir Avantaj Yakalamak İçin Kurum Kimliği ve Kurumsal İletişimler”, (Çev: Filiz Otay), İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, Sayı: 10, s. 463-472. http://www.journals.istanbul.edu.tr/iuifd/article/view/1019013682/1019012898 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz (2012). Halkla İlişkiler Nedir?, 7. Baskı, İstanbul: Beta Yayınları.
  • BARUSMAN, Andala Rama Putra (2014). “Student Satisfaction as a Mediating Variable Between Reputation, Image and Student Loyalty”, Globalilluminators, ITMAR, 2014, Volume: 1, p. 414-436. http://www.globalilluminators.org/wp-content/uploads/2014/12/ITMAR-14-378.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • BİLBİL, Emel Karayel; SÜTÇÜ, Cem Sefa; DAYANÇ KIYAT, Banu (2013). “Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma”, Öneri, Cilt:10, Sayı: 39, Ocak, ss.163-175.
  • CRONK, Brian C. (2006). How To Use SPSS: A Step-By-Step Guide To Analysis and Interpretation, Fourth Edition, Pyrczak Publishing: Glendale California.
  • ÇINAROĞLU, Songül (2015). “Ankara Metropolitan Alanda Bulunan hastanelerin İtibar ve İmaj Algısı Açısından Kümelenmesi”, Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 1, ss. 277-290. http://iibfdergi.sdu.edu.tr/tr/yayinlanmis-sayilar/yil-2015-cilt-20-sayi-1-6217s.html Erişim Tarihi: 7 Ocak 2016.
  • DELGADO-GARCIA, Juan Bautista; ESTHER de Quevedo-Puente; JUANMANUEL de la Fuente-Sabaté (2010). “The Impact of Ownership Structure on Corporate Reputation: Evidence From Spain”, Corporate Governance: An International Review, 18(6), p. 540–556.
  • DURMUŞ, Beril; YURTKORU, E. Serra; ÇİNKO, Murat (2011). Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi, 4. Baskı, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • EERDOĞAN, B. Zafer vd. (2006). “Kurumsal İmajın Şirketin Farklı Paydaşları Tarafından Algılanışı Üzerine Bir Araştırma”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı: 16, Ağustos 2006, ss. 55-76. http://www.arastirmax.com/system/files/dergiler/249/makaleler/15/1/arastirmax-kurumsal-imajin-sirketin-farkli-paydaslari-tarafindan-algilanisi-uzerine-bir-arastirma.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • ERDOĞAN, Yavuz; BAYRAm, Servet; DENİZ, Levent (2007). “Web Tabanlı Öğretim Tutum Ölçeği: Açıklayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması”, Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 2, ss.1-14.
  • EROĞLU, Erhan ve SOLMAZ, Başak (2012). “Kurumsal İtibar Algısı Araştırması ve Bir Uygulama Örneği”, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Cilt:1, Sayı:4, Eylül, ss.1-18.
  • FIELD, Andy (2009). Discovering Statistics Using SPSS, Third Edition, Sage Publications Ltd.: London.
  • FOMBRUN, Charles J.; GARDBERG, Naomi A.; SEVER, Joy M. (1999). “The Reputation Quotient: A Multi-Stakeholder Measure of Corporate Reputation”, The Journal of Management, 7(4), 241-255.
  • GEÇİKLİ, Fatma (2010). Halkla İlişkiler ve İletişim, 2. Baskı, İstanbul: Beta Yayınları.
  • GEDİK, Tarık; KURUTKAN, M. Nurullah; DURUSOY, İdris (2015). “İSO İlk 1000 İçinde Yer Alan Orman Ürünleri Sanayi İşletmelerinde Kurumsal İtibar Kavramı Üzerine Bir Araştırma”, Ormancılık Dergisi, 11 (1), ss.1-15.
  • İZCİ, Ferit ve SAYDAN, Reha (2013). “Algılanan Hizmet Kalitesi Kurumsal İmaj ve Sadakat İlişkisi”, Cumhuriyet Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt: 14, sayı: 1, ss. 199-219. http://iibfdergi.cumhuriyet.edu.tr/issue.php?yil=2013&cilt=14&sayi=1 Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • KARACA, Pelin (2010). Halkla İlişkiler, İstanbul: Etap Yayınevi.
  • MAEL, Fred A. and ASHFORTH, Blake E. (1992). “Alumni And Their Alma Mater: A Partial Test of the Reformulated Model of Organizational Identification”, Journal of Organizational Behavior, Volume: 13, Issue: 2, p. 103-123. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/job.4030130202/epdf Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • MEECH, Peter (2002). “Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmaj”, Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar, Derleyenler: Jacquie L’Etang ve Magda Pieczka, Ankara: Vadi Yayınları.
  • MERİÇ, Dilek ve TOKGÖZ, Nuray (2915). “Farabi Öğrencilerine Göre Anadolu Üniversitesi’nin Kurum İmajı: Gelen Öğrenciler Üzerine Bir Araştırma”, Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, Ağustos 2015, ss. 178-186. http://higheredu-sci.beun.edu.tr/pdf/pdf_HIG_1672.pdf Erişim Tarihi: 9 Ocak 2016.
  • Oktar, Ömer Faruk ve Çarıkçı, İlker Hüseyin (2012), “Farklı Paydaşlar Açısından İtibar Algılamaları: Süleyman Demirel Üniversitesi’nde Bir Araştırma”, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1, Sayı:15, ss.127-149.
  • OKAY, Ayla (2008). Kurum Kimliği, 6. Baskı, İstanbul: MediaCat Kitapları.
  • ÖZABACI, Nilüfer (2011). “İlişki Niteliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması”, Eğitim ve Bilim, Cilt: 36, Sayı: 162, ss.159-167.
  • POLAT, Soner (2011). “Üniversite Öğrencilerine Göre Kocaeli Üniversitesi’nin Örgütsel İmajı”, Eğitim ve Bilim Dergisi, Cilt: 36, Sayı: 160, ss. 106-119. http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/issue/view/44 Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • REISINGER, Yvette and MAVONDO, Felix (2007). “Structural Equation Modeling: Critical Issues and New Developments”, Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol:21, Issue: 4, p. 41-72.
  • SSHMITT, Bernd and SIMONSON, Alex (1997). Marketing Aesthetics- The Strategic Management of Brands, Identity and Image, (Foreword) Tom Peters, New York: The Free Press.
  • SİLSÜPÜR, Özer (2015). “Üniversite Öğrencilerinin Gözünde İstanbul Üniversitesi’nin İmajı”, e-GİFDER Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 1, Mart 2015, ss. 263-288. http://egifder.gumushane.edu.tr/issue/view/5000011296/showToc Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • ŞİŞLİ, Gülçin ve KÖSE, Sevinç (2013). “Kurum Kültürü ve Kurumsal İmaj İlişkisi: Devlet ve Vakıf Üniversiteleri Üzerine Bir Uygulama”, Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi, Sayı: 41, Ocak-Haziran 2013, ss. 165-193. http://iibf.erciyes.edu.tr/dergi/sayi41/ERUJFEAS_Jan2013_165to193.pdf Erişim Tarihi: 6 Ocak 2016.
  • UZOĞLU, Sevil (2001). “Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj”, Kurgu Dergisi, Sayı: 18, 2001, ss. 337-353. http://docplayer.biz.tr/5301257-Kurumsal-kimlik-kurumsal-kultur-ve-kurumsal-imaj.html Erişim Tarihi: 5 Ocak 2016.
  • WOOD, Emma (2006). “Kurumsal Kimlik”, (Editör: Alison Theaker), (Çeviren: Murat Yazı), Halkla ilişkilerin El Kitabı, İstanbul: MediaCat Kitapları, ss. 135-160.
There are 34 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Gülsüm Çalışır

Hikmet Akyol

Publication Date November 14, 2016
Submission Date July 25, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Çalışır, G., & Akyol, H. (2016). Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 4(2). https://doi.org/10.19145/gujofoc.25611
AMA Çalışır G, Akyol H. Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma. e-gifder. November 2016;4(2). doi:10.19145/gujofoc.25611
Chicago Çalışır, Gülsüm, and Hikmet Akyol. “Afad’ın Kurumsal Itibarı üzerine Bir araştırma”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4, no. 2 (November 2016). https://doi.org/10.19145/gujofoc.25611.
EndNote Çalışır G, Akyol H (November 1, 2016) Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 2
IEEE G. Çalışır and H. Akyol, “Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma”, e-gifder, vol. 4, no. 2, 2016, doi: 10.19145/gujofoc.25611.
ISNAD Çalışır, Gülsüm - Akyol, Hikmet. “Afad’ın Kurumsal Itibarı üzerine Bir araştırma”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4/2 (November 2016). https://doi.org/10.19145/gujofoc.25611.
JAMA Çalışır G, Akyol H. Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma. e-gifder. 2016;4. doi:10.19145/gujofoc.25611.
MLA Çalışır, Gülsüm and Hikmet Akyol. “Afad’ın Kurumsal Itibarı üzerine Bir araştırma”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. 4, no. 2, 2016, doi:10.19145/gujofoc.25611.
Vancouver Çalışır G, Akyol H. Afad’ın kurumsal itibarı üzerine bir araştırma. e-gifder. 2016;4(2).

Cited By

CEO’LARIN MEDYADAKİ YANSIMALARININ KURUM İTİBARINA ETKİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
https://doi.org/10.19145/e-gifder.439157