Teknolojinin eğitime entegre edilmesi günümüz öğrenci profiline uymakta ve eğitime yeni bir soluk getirmektedir. Tıp ve sağlık eğitiminde teknolojiyi kullanan araştırmaların sayısı artmıştır. Çalışmanın amacı; temel tıp bilimleri eğitiminde kullanılmak üzere tasarlanmış, patentini aldığımız, eğitim setini kullanan öğrencilerden görüşlerini almaktır. Araştırma verileri, “Yapılandırılmış Öğrenci Tanıtım Formu” ile “Sağlık Bilimleri Hemşirelik Bölümü Öğrencilerinin Akıllı Maket ve Aplikasyon Programından Oluşan Eğitim Seti Hakkındaki Görüşleri” yarı yapılandırılmış görüşme formları kullanılarak toplandı. Nitel yapıdaki bu çalışmada, elde edilen verilerin değerlendirilmesinde betimsel analiz tekniği kullanıldı. Öğrenci görüşlerine göre; sağlık ve tıp eğitimine teknolojinin entegre edilmesinin; öğrenci motivasyonu, derse ilgi, dersi anlamasına olumlu etkilerinin olduğu belirlendi. Eğitim setinin de aynı etkilere sahip olduğu fakat geliştirilmesi geren yönlerinin olduğu tespit edildi. Öğrenci deneyimlerini ve sürekli yenilenen teknolojik uygulamaları göz önünde bulundurarak, patentini aldığımız eğitim setine ait özellikleri iyileştirmenin, sağlık ve tıp eğitimine yeni bir bakış açısı getireceğini düşünmekteyiz.
Yok
Technology integration into education fits today's student profile and brings a new breath to education. The number of studies using technology in medicine and health education has increased. The study aims to get the opinions of students who use the education set we have patented, designed to be used in primary medical sciences education. The research data were collected using the semi-structured interview forms of the "Structured Student Introduction Form" and "The Opinions of the Health Sciences Nursing Department Students on the Training Set Consists of Smart Interactive Mockup and Application Program." This qualitative study used descriptive analysis to evaluate the data obtained. Student opinions determined that there were positive effects on student motivation, interest in the lesson, and understanding of the lesson by integrating technology into health and medical education. It was determined that the education set had the same effects but had aspects that needed improvement. Considering student experiences and constantly renewed technological applications, we think that improving the features of the education set we have patented will bring a new perspective to health and medical education.
Primary Language | English |
---|---|
Subjects | Engineering |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Early Pub Date | January 31, 2023 |
Publication Date | January 31, 2023 |
Published in Issue | Year 2023 Issue: 46 |