Bu çalışmanın temel amacı, İzmir ilinde ikamet eden potansiyel yerli turistlerin turistik konaklama tesisi tercihlerinde internet temelli sosyal ağların rolünü analiz etmektir. Bu amaçla hazırlanan çalışmada ayrıntılı bir giriş bölümünün ardından birinci bölümde, ilgili literatüre yer verilirken, ikinci bölümde uygulanan yöntem açıklanmaktadır. Ardından üçüncü bölümde ampirik bulgular yorumlanmakta ve bu bulgular doğrultusunda yorumların yer aldığı sonuç bölümüne yer verilmektedir. Çalışma, İzmir ilinde ikamet eden potansiyel yerli turistlerin turistik konaklama tesisi tercihlerinde internet temelli sosyal ağların etkilerinin analizine yönelik benzer bir çalışma bulunmaması nedeniyle literatüre katkı yapmayı amaçlamaktadır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | January 12, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 8 Issue: 1 |