BibTex RIS Cite

Internet Destekli Uzaktan Eğitimde Dokuz Aşamalı Öğretim Durumunun Tasarımı

Year 2008, Volume: 1 Issue: 2, - , 22.07.2010

Abstract

İnternet Teknolojileri Destekli Uzaktan Eğitim dokuz aşamalı öğretim durumu tasarımıyla ilgili bu çalışmada İnternet Teknolojileri Destekli Uzaktan Eğitimde ayrıntılı bir öğretim durumunun tasarlanması nasıl olmalıdır? konusu problem olarak ele alınmaktadır. Araştırmanın amacı genelde öğretim tasarımı yaklaşımlarını özelde ise İnternet Teknolojileri Destekli Uzaktan Eğitim Süreçlerinde seçilmiş bir ünitenin öğretim durumu tasarımını dokuz aşamalı bir yapıyla ortaya koymaktır. Çalışma literatüre dayalı veriler ışığında betimsel türde gerçekleştirilmiştir. Çalışmada, İnternet Teknolojileri Destekli Uzaktan Eğitim dokuz aşamalı öğretim durumu tasarımının geleneksel sınıf öğretiminden farklı iletişim araçlarını gerektirdiği dolayısıyla ilgili öğretim durumlarının tasarımının da ekran ve öğretim tasarımı ilke ve tekniklerini öngördüğü sonucuna varılarak uygulamada dikkate alınmasında yarar görülen önerilere yer verilmektedir.

Year 2008, Volume: 1 Issue: 2, - , 22.07.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Karaağaçlı

Orhan Erden

Publication Date July 22, 2010
Submission Date July 22, 2010
Published in Issue Year 2008 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Karaağaçlı, M., & Erden, O. (2010). Internet Destekli Uzaktan Eğitimde Dokuz Aşamalı Öğretim Durumunun Tasarımı. Bilişim Teknolojileri Dergisi, 1(2).