Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi (GİPAD), yılda en az 2 kez (Haziran ve Aralık aylarında) yayımlanan uluslararası hakemli bilimsel bir dergidir. Bu bağlamda dergide girişimcilik, inovasyon ve pazarlama disiplinleri temel alınmakta ve bu alanlarda bilimin ve bilginin gelişmesi ve yayılması için kuramsal, kavramsal ve alan araştırmalarına dayalı çalışmalara yer verilmektedir.
Derginin amacı; girişimcilik, inovasyon ve pazarlama
arasındaki ilişkilerin araştırılması, girişimciliğin gelişmesi, yeniliklerin
benimsenmesi ve yayılması açısından pazarlama biliminin rolüne katkı
sağlamaktır.
Derginin ilgi alanındaki konular:
- Girişimcilik
- Girişimcilikte inovasyonun yeri ve önemi
- Girişimcilikte pazarlamanın yeri ve önemi
- Pazarlamada girişimciliğin yeri ve önemi
- Pazarlamada inovasyonun yeri ve önemi
- Girişimciler yeni ürün ve hizmetleri nasıl pazarlarlar?
- Ülkelerin kalkınmasında ve gelişmesinde girişimciliğin rolü ve önemi
- İstihdam açısından girişimciliğin önemi
- Girişimcilik, inovasyon ve pazarlama arasındaki ilişki
- İnovasyon yönetimi ve araştırmaları
- Pazarlama yönetimi ve araştırmaları
Bunların dışındaki ilgili konularda karar, editör ya da yayın kuruluna aittir.