Bu çalışmada, hemşirelik birinci sınıf öğrencilerinin anatomi eğitiminde yaşadıkları zorluklar ve deneyimleri hakkında bilgi edinmeyi amaçladık. Anatomi eğitimi, hemşirelik eğitiminin önemli bir bileşenidir ve birinci sınıf hemşirelik öğrencilerinin bakış açılarını anlamak, öğrenme deneyimini geliştirmek için gereklidir.
Anatomi eğitimi üzerine yaptığımız çalışma, süregelen tartışmalara katkıda bulunmaktadır. Birinci sınıf hemşirelik öğrencilerinin anatomi öğrenme deneyimini geliştirmeye yönelik zorlukların ve fırsatların kapsamlı bir şekilde anlaşılmasını sağlamaktadır.
Katılımcıların %31,7'si anatomi dersine çok yüksek, %32,9'u yüksek ilgi duymaktadır. Anatomi dersine ilgisi düşük olan öğrenciler katılımcıların %11'ini oluşturmaktadır. Anatomi dersinin zor olduğunu düşünenlerin oranı %61'dir. Anatomi dersini zor bulmayanların oranı ise %12,2 olarak belirlenmiştir.
Hemşirelik öğrencilerinin anatomi eğitimi hakkındaki görüşlerini içeren bu çalışmanın ders hakkında geri bildirim sağlayacağı, eğitim kadrosuna farklı bakış açıları kazandıracağı ve anatomi dersinin daha verimli işlenmesine katkı sağlayacağı inancındayız.
Anahtar kelimeler: Hemşirelik, anatomi, eğitim
Etik alınmıştır
In this study, we aimed to obtain information about the difficulties and experiences of first-year nursing students in anatomy education. Anatomy education is a crucial component of nursing training, and understanding the perspectives of first-year nursing students is essential for enhancing the learning experience.
Our study of anatomy education contributes to the ongoing debate. It provides a comprehensive understanding of the challenges and opportunities for improving the anatomy learning experience of first-year nursing students.
Participants have 31,7% very high interest and 32,9% high interest in the anatomy course. Students with low interest in anatomy courses constitute 11% of the participants. The rate of those who think that the anatomy course is difficult is 61%. The rate of those who did not find the anatomy course difficult was determined as 12.2%.
We believe that this study, which includes the opinions of nursing students about anatomy education, will provide feedback about the course, provide different perspectives to the educational staff and contribute to the more efficient teaching of the anatomy course.
Keywords: Nurse, anatomy, education
Primary Language | English |
---|---|
Subjects | Nursing (Other) |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 29, 2024 |
Submission Date | March 27, 2024 |
Acceptance Date | May 13, 2024 |
Published in Issue | Year 2024 Volume: 13 Issue: 2 |