e-ISSN: 2636-753X
Başlangıç: 2018
Kapak Resmi
 

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE) kuramsal ve araştırmaya dayalı nitelikli yazıların yer aldığı “uluslararası hakemli” bir dergidir. Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda 2 sayı yayınlanır.

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), açık erişim politikasını benimsemektedir. Makale kabulü ve yayın sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep edilmemektedir. 

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), Committee on Publication Ethics’in (COPE) Editör ve Yazarlar için Uluslararası Standartlarını dikkate almaktadır. Dergi, yazarlardan Etik kurul kararı gerektiren klinik ve deneysel insan üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurul onayı alınmış olmasını, bu onayın makalede belirtilmesini ve belgelenmesini istemektedir.

Gönderilen her makalenin intihal programında (Turnitin ya da IThenticate programlarında) taranmış olması ve raporunun yazar/yazarlar tarafından dergiye ulaştırılması zorunludur.

HİRE - Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi Mart sayısı için 20 Ocak 2025 tarihine kadar makale kabul edecektir.


Araştırma Makalesi

VIRTUAL VS REAL: A COMPARATIVE STUDY ON CGI ADS AND GUERRILLA ADS

Araştırma Makalesi

REKLAMDA RETORİK ANLATIM

Araştırma Makalesi

PUBLIC RELATIONS NOT ONLY FOR THE ORGANIZATION BUT ALSO FOR SOCIETY: A REVIEW OF UNDERGRADUATE CURRICULA IN TÜRKİYE

Araştırma Makalesi

1980-1990 YILLARI ARASI MİZAH İÇERİKLİ TRT REKLAMLARININ ÇÖZÜMLENMESİ

Dizinler

logo_cropped.jpg

ROAD-logo-300x92.png

asos-index.png

logo.png

400dpiLogo.png



Creative Commons Lisansı    HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÇALIŞMALARI DERGİSİ (HİRE) 
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.