Araştırmanın amacı; farklı sektör ve büyüklükteki işletmelerin kurumsal sosyal sorumluk faaliyetlerinde bulunulmasındaki temel amaçlarını ve bunun kurumsal itibara katkısını ortaya koymaktır. Çalışma, yerel bazda gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyetlerinin, kurum itibarına katkısını belirlemesi ve gelecekteki çalışmalara bu konuda örnek teşkil edecek olması bakımından da önem arz etmektedir. Çalışmada yapılan korelasyon analizlerinde, kurumsal sosyal sorumluluk boyutlarından, çevre, müşteriler, çalışanlar ve toplumla ilgili sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurumsal itibarla pozitif ilişki içerisinde olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Sonuç itibariyle, yerel bazda sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurumsal itibar ile pozitif ilişki içerisinde olduğu bulgusuna ulaşılmıştır.
Journal Section | Issue |
---|---|
Authors | |
Publication Date | July 15, 2016 |
Submission Date | June 2, 2017 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 13 Issue: 3 |