Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DE İNTERNET ARACILI PAZARLAMA KAVRAMLARI KONUSUNDA YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ

Yıl 2019, Cilt: 8 Sayı: 2, 375 - 392, 30.12.2019

Öz

Bu araştırmanın amacı,
internet aracılı pazarlama konusunda Türkiye’deki üniversitelerde yapılan
lisansüstü tez çalışmalarının genel bir profilini çıkarmaktır. Tezlerle ilgili;
internet aracılı pazarlama kavramlarından hangisinin ne kadar çalışıldığı, araştırma
yöntemi olarak hangi yöntemin kullanıldığı, verilerin toplanmasında hangi
tekniklerden faydalanıldığı ve verilerin analizinde hangi analiz tekniklerinin
kullanıldığı konuları ele alınacaktır. Ayrıca, tezin
özetinde amaç, yöntem ve sonuçlara yer verilip verilmediği irdelenecektir. Ek
olarak tezlerin “sonuç ve tartışma” kısmında yapılması gereken literatürle tez
sonuçlarının tartışılıp tartışılmadığı ve daha sonra yapılacak akademik
çalışmalara önerilerde bulunulup bulunulmadığı da ele alınılacaktır. Çalışma
Yüksek Öğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi’nde bulunan “E-Pazarlama, Viral
Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlaması, Veri Tabanlı Pazarlama, Dijital Pazarlama
ve İnternet Pazarlaması” konularında erişimine izin verilen 76 tezi
içermektedir. Toplanan veriler bibliyometrik analiz yöntemi ile incelenmiştir.
Araştırma sonucunda konu ile ilgili en çok tez 25 adet ile sosyal medya
pazarlamasında yazılmıştır. İnternet aracılı pazarlama kavramları ile ilgili 7
doktora tezi yapılırken 69 yüksek lisans tezi yapılmıştır. İnternet aracılı
pazarlama kavramları en çok 11 adet ile Bahçeşehir Üniversitesinde
çalışılmıştır.  Yapılan tezlerin büyük
kısmının özet ve sonuç kısımlarında ciddi eksiklerin varlığı tespit edilmiştir. 

Kaynakça

  • Altunışık, R. Ö., Torlak, (2006). “Türkiye’de Pazarlama Araştırmalarının Genel Bir Değerlendirmesi ve Nitel Yöntemlerin Artan Önemi”, Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1(1), ss.56-72.
  • Apa. (2009). Amerikan Psikoloji Derneği Yayım Kılavuzu, Kaknüs Yayıncılık, İstanbul.
  • Argan, M. M., Tokay Argan, (2006). “Viral Pazarlama Veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam: Kuramsal Bir Çerçeve”, Sosyal Bilimler Dergisi, (2), ss. 231-250.
  • Arı, S. G., C., Armutlu, G., Tosunoğlu, T., Toy, (2009). “Nicel Araştırmalarda Metodoloji Sorunları: Yüksek Lisans Tezleri Üzerine Bir Araştırma”, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 64(4), ss.16-37.
  • Bakır, O. N., (2013). “Pazarlama Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Kategorik Olarak Değerlendirilmesi (1994-2012)”, Journal of Marmara University Social Sciences Institute/Öneri, 10(40), ss.1-13.
  • Başaran, Y. K., (2017), “Sosyal Bilimlerde Örnekleme Kuramı”, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5(47), ss. 480-495.
  • Bozkurt, Ö. Ç., C., Gürbüz, (2018). “Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi’nin Bibliyometrik Analizi”, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(3), ss.1-23.
  • Bozyiğit, S., E., Yaşa, (2012). “Araştırmacıların Pazarlama Alanına Bilimsel Katkıları: Pazarlama Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Kitapçığı, 18- 21 Ekim, s.55-74.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Ç., Ebru, A., Özcan E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2011). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, (8. Baskı), Pegem Akademi Yayınları, Ankara.
  • Büyüköztürk, Ş., Ö., Akgün, Ş., Karadeniz, F., Demirel, E., Kılıç. (2013), Bilimsel Araştırma Yöntemleri, (11. Baskı), Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara.
  • Chabowski, B. R., S., Samiee, G. T. M., Hult, (2013). “A Bibliometric Analysis Of The Global Branding Literature And A Research Agenda”, Journal of International Business Studies, 44(6), ss. 622-634.
  • Coşkun, E., M., Kan, (2013). “Lisansüstü Tezlere Ait Özet Metinlerinin Yazım Tekniği Bakımından Değerlendirilmesi”, Eğitimde Kuram ve Uygulama, 9(4), ss.299-313.
  • Çatı K., Y., Öcel, (2018). “Türkiye’de Pazarlama İle İlgili Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik İncelenmesi”, İşletme Araştırmaları Dergisi Journal of Business Research-Turk, 10(3), ss.508-519.
  • Çubukçu, M.I., (2010). “Konaklama İşletmeleri Web Site İçeriklerinin Değerlendirilmesi”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, (1), ss. 39-59.
  • Day, R. A., (2000). Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır? (Çev. Gülay Aşkar Altay). TUBİTAK Yay.
  • Düztepe, Ş., (2003). “Araştırma Yöntemleri Ders Notları”, (Basılmamış), Hava Harp Okulu Havacılık ve Uzay Teknolojileri Enstitüsü, İstanbul.
  • Ekmekçi, R., S., Berber, Ö., Kutlu, (2007). “Spor Pazarlamasında İnternet Kullanımı: Türkiye Futbol Süper Ligi Takımlarının Ağ Ortamında Pazarlama Açısından İncelenmesi”, Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 11(4), ss.11-20
  • Evren, S., N., Kozak, N. (2014). “Bibliometric Analysis Of Tourism And Hospitality Related Articles Published İn Turkey”. Anatolia, 25(1), ss.61-80.
  • Horzum, T., F., Çelik, E., Gök, G. D. Y., Kumlu, D., Şahin, H., Yanış, Ü. N., Tüzün, Y.,Hacıoğlu, (2016). “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36(3), ss.489-521.
  • İnce, M., H., Gül, S., Bozyiğit, (2017). “Türkiye'de Turizm Pazarlaması Konusunda Yazılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: 1990-2016”, MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(5), ss.113-130.
  • Kannan, P. K., (2017). “Digital Marketing: A Framework, Review And Research Agenda”, International Journal of Research in Marketing, 34(1), ss.22-45.
  • Karaçam, Z., (2015). “Bilimsel Araştırma Makalesinde Tartışma Bölümü Ve Sınırlılıkların Yazımı”, Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Dergisi, 31(2),ss.86-97.
  • Karasar, N. (2006). Bilimsel Araştırma Yöntemi, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Karasar, N. (2011). Araştırmalarda Rapor Hazırlama. Nobel Yayınları, Ankara.
  • Karasar, N., (2005). Bilimsel Araştırma Yöntemi, 24. Basım, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Kitapcı O., (2010) “Veri Tabanlı Pazarlama”, Editörler: Varinli, İ., ve Ç. Kahraman, Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara. ss. 147-176.
  • Laplaca, P., J. M., Katrichis, (2009) “Relative Presence of Business-to-Business Research In The Marketing Literature”, Journal of Business-to-Business Marketing,16(1-2), ss.1-22.
  • Leonidou, L. C., B.R.,Barnes, S., Spyropoulou, C. S., Katsikeas, (2010). “Assessing The Contribution Of Leading Mainstream Marketing Journals To The İnternational Marketing Discipline”, International Marketing Review, 27(5), ss.491–518.
  • Levy, S. J., (2005). “The Evolution of Qualitative Research in Consumer Behaviour”, Journal of Business Research, 58(3), ss.341-357.
  • Özel, Ç. H., N., Kozak, (2012). “Turizm Pazarlaması Alanının Bibliyometrik Profili (2000-2010) ve Bir Atıf Analizi Çalışması”, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, 26(4), ss.715-733.
  • Samiee, S., B.R., Chabowski, (2012). “Knowledge Structure in International Marketing: A Multi-Method Bibliometric Analysis”, Journal of the Academy of Marketing Science, 40(2), ss. 364-386.
  • Sekreter, S. M., G., Akyüz, (2003). “Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Ölçeklere İlişkin Bir Yazın Taraması (1995-2002)”, Akdeniz Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(6), ss.123-150.
  • Şakar, G. D., A.G., Cerit, (2013). “Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını: Bibliyometrik Analizler Ve Nitel Bir Araştırma”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27(4), ss. 37-62.
  • Tafesse, W., K.,Skallerud, (2017) “A Systematic Review Of The Trade Show Marketing Literature: 1980–2014”, Industrial Marketing Management, 6(3), ss.18-30.
  • Tayfun, A., F.G., Küçükergin, E., Aysen, A., Eren, A., Y.K., Özekici, Y. K. (2016). “Turizm Alanında Yazılan Lisansüstü Tezlere Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz”, Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 1(1), ss. 50-69.
  • Tektaş, Ö., (2010). “Uluslararası Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmaların Kategorik Olarak Değerlendirilmesi: 1995-2010 Yılları Arası Literatür Taraması”, H.U. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 28(2), ss. 151-174.
  • Temizkan, P., D., Çiçek, C., Özdemir, (2015). “Sağlık Turizmi Konusunda Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik Profili”, Journal of Human Sciences, 12(2), ss. 394-415.
  • Üsdiken, B., Çakmaklı, A.D., Topaler, B., (2017), “Devlet ve Vakıf Üniversitelerinde Strateji 1982 – 2014” Yönetim Araştırmaları Dergisi,13(1-2), ss.9-40.
  • Valenzuela- Fernandez, L., M.J., Merigo, C., Nicolas, (2017). “The Most Influential Countries In Market Orientation: A Bibliometric Analysis Between 1990 and 2016”, International Journal Of Engineering Business Management, (10), ss.1-9.
  • Vassinen, A. (2006). The Concept of Strategic Marketing in Marketing Discourse- A Bibliometric Study’, (Master’s Thesis ), Helsinki University of Technology Department of Industrial Engineering and Management, Institute of Strategy and International Business, Helsinki.
  • Wang, C., W., Hu, W. (2011). “Bibliometric Analysis of Advertising Endorser Research in Marketing”, International Proceedings of Economics Development & Research, (3), ss.102-106.
  • Weinberg, T., (2009). The New Community Rules: Marketing On the Social Web. First Edition. Sebastopol: O’Reilly Media.
  • Yadav, M. S., (2010) “The Decline of Conceptual Articles and Implications for Knowledge Development”, Journal of Marketing, 74(21), ss.1-19.
  • Yalçın, H., K., Yayla, (2016). “Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergileri İçin Bir Yayın Stratejisi Önerisi”, Tarih İncelemeleri Dergisi, 31(2), ss. 609-638.
  • Yaşar, Ş., E., Papatğa, (2015). “İlkokul Matematik Derslerine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi”, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(2), ss. 113-124

ABIBLIOMETRIC ANALYSIS OF GRADUATE THESIS PREPARED ON INTERNET MEDIATED MARKETING CONCEPTS IN TURKEY

Yıl 2019, Cilt: 8 Sayı: 2, 375 - 392, 30.12.2019

Öz

The purpose of this research is to raise
the general profile of the graduate thesis work done at universities in Turkey on
internet mediated marketing. The research questions are; how much internet
marketing concepts are studied, which method is used as a research method,
which techniques are used in data collection and which analysis techniques are
used in data analysis. In addition, the purpose, method and results of the
thesis will be examined. In addition, in the “conclusion and discussion”
section of the theses, it will be discussed whether the results of the thesis
are discussed with the literature and if there are any suggestions for further
academic studies. The study includes 76 theses that are allowed to access on E-Marketing,
Viral Marketing, Social Media Marketing, Database Marketing, Digital Marketing
and Internet Marketing Ulusal at the National Thesis Center of Higher Education
Council. The collected data were analyzed by bibliometric analysis method. As a
result of this research, most of the thesis was written in social media
marketing (25 theses). While 7 doctoral theses were prepared on internet
mediated marketing concepts, 69 master's theses were prepared on the topic. Bahçeşehir
University (with 11 theses) takes the lead in the theses on Internet mediated
marketing concepts. It has been determined that there are serious deficiencies
in the summary and conclusions of most of the theses.

Kaynakça

  • Altunışık, R. Ö., Torlak, (2006). “Türkiye’de Pazarlama Araştırmalarının Genel Bir Değerlendirmesi ve Nitel Yöntemlerin Artan Önemi”, Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1(1), ss.56-72.
  • Apa. (2009). Amerikan Psikoloji Derneği Yayım Kılavuzu, Kaknüs Yayıncılık, İstanbul.
  • Argan, M. M., Tokay Argan, (2006). “Viral Pazarlama Veya İnternet Üzerinde Ağızdan Ağıza Reklam: Kuramsal Bir Çerçeve”, Sosyal Bilimler Dergisi, (2), ss. 231-250.
  • Arı, S. G., C., Armutlu, G., Tosunoğlu, T., Toy, (2009). “Nicel Araştırmalarda Metodoloji Sorunları: Yüksek Lisans Tezleri Üzerine Bir Araştırma”, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 64(4), ss.16-37.
  • Bakır, O. N., (2013). “Pazarlama Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Kategorik Olarak Değerlendirilmesi (1994-2012)”, Journal of Marmara University Social Sciences Institute/Öneri, 10(40), ss.1-13.
  • Başaran, Y. K., (2017), “Sosyal Bilimlerde Örnekleme Kuramı”, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5(47), ss. 480-495.
  • Bozkurt, Ö. Ç., C., Gürbüz, (2018). “Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi’nin Bibliyometrik Analizi”, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(3), ss.1-23.
  • Bozyiğit, S., E., Yaşa, (2012). “Araştırmacıların Pazarlama Alanına Bilimsel Katkıları: Pazarlama Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Araştırma”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Kitapçığı, 18- 21 Ekim, s.55-74.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Ç., Ebru, A., Özcan E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2011). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, (8. Baskı), Pegem Akademi Yayınları, Ankara.
  • Büyüköztürk, Ş., Ö., Akgün, Ş., Karadeniz, F., Demirel, E., Kılıç. (2013), Bilimsel Araştırma Yöntemleri, (11. Baskı), Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara.
  • Chabowski, B. R., S., Samiee, G. T. M., Hult, (2013). “A Bibliometric Analysis Of The Global Branding Literature And A Research Agenda”, Journal of International Business Studies, 44(6), ss. 622-634.
  • Coşkun, E., M., Kan, (2013). “Lisansüstü Tezlere Ait Özet Metinlerinin Yazım Tekniği Bakımından Değerlendirilmesi”, Eğitimde Kuram ve Uygulama, 9(4), ss.299-313.
  • Çatı K., Y., Öcel, (2018). “Türkiye’de Pazarlama İle İlgili Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik İncelenmesi”, İşletme Araştırmaları Dergisi Journal of Business Research-Turk, 10(3), ss.508-519.
  • Çubukçu, M.I., (2010). “Konaklama İşletmeleri Web Site İçeriklerinin Değerlendirilmesi”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, (1), ss. 39-59.
  • Day, R. A., (2000). Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır? (Çev. Gülay Aşkar Altay). TUBİTAK Yay.
  • Düztepe, Ş., (2003). “Araştırma Yöntemleri Ders Notları”, (Basılmamış), Hava Harp Okulu Havacılık ve Uzay Teknolojileri Enstitüsü, İstanbul.
  • Ekmekçi, R., S., Berber, Ö., Kutlu, (2007). “Spor Pazarlamasında İnternet Kullanımı: Türkiye Futbol Süper Ligi Takımlarının Ağ Ortamında Pazarlama Açısından İncelenmesi”, Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 11(4), ss.11-20
  • Evren, S., N., Kozak, N. (2014). “Bibliometric Analysis Of Tourism And Hospitality Related Articles Published İn Turkey”. Anatolia, 25(1), ss.61-80.
  • Horzum, T., F., Çelik, E., Gök, G. D. Y., Kumlu, D., Şahin, H., Yanış, Ü. N., Tüzün, Y.,Hacıoğlu, (2016). “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36(3), ss.489-521.
  • İnce, M., H., Gül, S., Bozyiğit, (2017). “Türkiye'de Turizm Pazarlaması Konusunda Yazılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: 1990-2016”, MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(5), ss.113-130.
  • Kannan, P. K., (2017). “Digital Marketing: A Framework, Review And Research Agenda”, International Journal of Research in Marketing, 34(1), ss.22-45.
  • Karaçam, Z., (2015). “Bilimsel Araştırma Makalesinde Tartışma Bölümü Ve Sınırlılıkların Yazımı”, Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Dergisi, 31(2),ss.86-97.
  • Karasar, N. (2006). Bilimsel Araştırma Yöntemi, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Karasar, N. (2011). Araştırmalarda Rapor Hazırlama. Nobel Yayınları, Ankara.
  • Karasar, N., (2005). Bilimsel Araştırma Yöntemi, 24. Basım, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Kitapcı O., (2010) “Veri Tabanlı Pazarlama”, Editörler: Varinli, İ., ve Ç. Kahraman, Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, Ankara. ss. 147-176.
  • Laplaca, P., J. M., Katrichis, (2009) “Relative Presence of Business-to-Business Research In The Marketing Literature”, Journal of Business-to-Business Marketing,16(1-2), ss.1-22.
  • Leonidou, L. C., B.R.,Barnes, S., Spyropoulou, C. S., Katsikeas, (2010). “Assessing The Contribution Of Leading Mainstream Marketing Journals To The İnternational Marketing Discipline”, International Marketing Review, 27(5), ss.491–518.
  • Levy, S. J., (2005). “The Evolution of Qualitative Research in Consumer Behaviour”, Journal of Business Research, 58(3), ss.341-357.
  • Özel, Ç. H., N., Kozak, (2012). “Turizm Pazarlaması Alanının Bibliyometrik Profili (2000-2010) ve Bir Atıf Analizi Çalışması”, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, 26(4), ss.715-733.
  • Samiee, S., B.R., Chabowski, (2012). “Knowledge Structure in International Marketing: A Multi-Method Bibliometric Analysis”, Journal of the Academy of Marketing Science, 40(2), ss. 364-386.
  • Sekreter, S. M., G., Akyüz, (2003). “Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Ölçeklere İlişkin Bir Yazın Taraması (1995-2002)”, Akdeniz Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 3(6), ss.123-150.
  • Şakar, G. D., A.G., Cerit, (2013). “Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını: Bibliyometrik Analizler Ve Nitel Bir Araştırma”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27(4), ss. 37-62.
  • Tafesse, W., K.,Skallerud, (2017) “A Systematic Review Of The Trade Show Marketing Literature: 1980–2014”, Industrial Marketing Management, 6(3), ss.18-30.
  • Tayfun, A., F.G., Küçükergin, E., Aysen, A., Eren, A., Y.K., Özekici, Y. K. (2016). “Turizm Alanında Yazılan Lisansüstü Tezlere Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz”, Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 1(1), ss. 50-69.
  • Tektaş, Ö., (2010). “Uluslararası Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmaların Kategorik Olarak Değerlendirilmesi: 1995-2010 Yılları Arası Literatür Taraması”, H.U. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 28(2), ss. 151-174.
  • Temizkan, P., D., Çiçek, C., Özdemir, (2015). “Sağlık Turizmi Konusunda Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik Profili”, Journal of Human Sciences, 12(2), ss. 394-415.
  • Üsdiken, B., Çakmaklı, A.D., Topaler, B., (2017), “Devlet ve Vakıf Üniversitelerinde Strateji 1982 – 2014” Yönetim Araştırmaları Dergisi,13(1-2), ss.9-40.
  • Valenzuela- Fernandez, L., M.J., Merigo, C., Nicolas, (2017). “The Most Influential Countries In Market Orientation: A Bibliometric Analysis Between 1990 and 2016”, International Journal Of Engineering Business Management, (10), ss.1-9.
  • Vassinen, A. (2006). The Concept of Strategic Marketing in Marketing Discourse- A Bibliometric Study’, (Master’s Thesis ), Helsinki University of Technology Department of Industrial Engineering and Management, Institute of Strategy and International Business, Helsinki.
  • Wang, C., W., Hu, W. (2011). “Bibliometric Analysis of Advertising Endorser Research in Marketing”, International Proceedings of Economics Development & Research, (3), ss.102-106.
  • Weinberg, T., (2009). The New Community Rules: Marketing On the Social Web. First Edition. Sebastopol: O’Reilly Media.
  • Yadav, M. S., (2010) “The Decline of Conceptual Articles and Implications for Knowledge Development”, Journal of Marketing, 74(21), ss.1-19.
  • Yalçın, H., K., Yayla, (2016). “Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergileri İçin Bir Yayın Stratejisi Önerisi”, Tarih İncelemeleri Dergisi, 31(2), ss. 609-638.
  • Yaşar, Ş., E., Papatğa, (2015). “İlkokul Matematik Derslerine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi”, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(2), ss. 113-124
Toplam 45 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kahraman Çatı

Cihan Alpay 0000-0002-5903-450X

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2019
Gönderilme Tarihi 21 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çatı, K., & Alpay, C. (2019). TÜRKİYE’DE İNTERNET ARACILI PAZARLAMA KAVRAMLARI KONUSUNDA YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ. İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 375-392.

İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.