Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2021, Volume: 4 Issue: 4 - ICETOL Special Issue, 805 - 821, 31.12.2021
https://doi.org/10.31681/jetol.1012204

Abstract

References

  • Açıkgül, K., & Aslaner, R. (2015). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Güven Algılarının İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(1). doi:10.17556/jef.04990
  • Aktürk, A. O., & Delen, A. (2020). Öğretmenlerin teknoloji kabul düzeyleri ile öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4(2), 67-80.
  • Akyürek, M. İ. (2020). Uzaktan Eğitim: Bir Alanyazın Taraması. Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(1), 1-9.
  • Alea, L. A., Fabrea, M. F., Roldan, R. D. A., & Farooqi, A. Z. (2020). Teachers’ Covid-19 awareness, distance learning education experiences and perceptions towards institutional readiness and challenges. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19(6), 127-144.
  • Aydos, M. (2015). Matematiği GeoGebra ile öğretmenin limit ve süreklilik konularının kavramsal anlaşılmasına olan etkisi: Üstün zekâlı ve yetenekli Türk öğrencileri örneği (Yüksek Lisans Tezi). Bilkent Üniversitesi, , Ankara.
  • Bağrıaçık Yılmaz, A., & Karataş, S. (2020). Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları ve Felsefesi. In S. Karataş & E. Kılıç Çakmak (Eds.), Açık ve Uzaktan Öğrenme (pp. 2-29). Ankara: Pegem Akademi.
  • Bakioğlu, B., & Çevik, M. (2020). COVID-19 Pandemisi Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri. Electronic Turkish Studies, 15(4).
  • Bal, M. S., & Karademir, N. (2013). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) konusunda öz-değerlendirme seviyelerinin belirlenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(2), 15-32, 15-32. doi:10.9779/puje468
  • Baran, B., & Ata, F. (2013). Üniversite Öğrencilerinin Web 2.0 Teknolojileri Kullanma Durumları, Beceri Düzeyleri ve Eğitsel Olarak Faydalanma Durumları. Eğitim ve Bilim, 38(169).
  • Başaran, M., Doğan, E., Karaoğlu, E., & Şahin, E. (2020). Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2), 179-209.
  • Bayburtlu, Y. S. (2020). Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Görüşlerine Göre Türkçe Eğitimi. Electronic Turkish Studies, 15(4).
  • Baz, F. Ç. (2016). Web tabanlı bir uyarlanabilir çevrimiçi öğrenme ortamının harmanlanmış öğretim modeline uygun olarak tasarlanması ve öğrenci başarısına etkisi. (Doktora). Mustafa Kemal Üniversitesi, Hatay.
  • Bilici, S., & Güler, Ç. (2016). Ortaöğretim Öğretmenlerinin TPAB Düzeylerinin Öğretim Teknolojilerini Kullanma Durumlarına Göre İncelenmesi. İlköğretim Online, 15(3). doi:10.17051/io.2016.05210
  • Burmabıyık, Ö. (2014). Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerine Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Yalova İli Örneği). (Yüksek Lisans Tezi). Sakarya Üniversitesi,
  • Büyüköztürk, Ş. (2015). Sosyal Bilimler İçin Veri Analizi El Kitabı. Ankara: Pegem Akademi.
  • Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö. E., Demirel, F., Karadeniz, Ş., & Çakmak, E. K. (2016). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Demir, F., & Özdaş, F. (2020). Covid-19 Sürecindeki Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 273-292. doi:10.37669/milliegitim.775620
  • Dikkartın Övez, F. T., & Akyüz, G. (2013). lköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yapılarının Modellenmesi. Eğitim ve Bilim, 38(170).
  • Durak, G., & Çankaya, S. (2020). Akademisyenlerin Gözünden Uzaktan Matematik Eğitimi. In H. Gür (Ed.), Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Akademik Çalımalar (pp. 437-463). Lyon: Livre de Lyon.
  • Hebebci, M. T., Bertiz, Y., & Alan, S. (2020). Investigation of views of students and teachers on distance education practices during the Coronavirus (COVID-19) Pandemic. International Journal of Technology in Education and Science (IJTES), 4(4), 267-282.
  • Herand, D., & Hatipoğlu, Z. A. (2014). Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Eğitim Platformları'nın Karşılaştırılması. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18(1).
  • İşman, A. (2011). Uzaktan eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • İzmirli, S., & Akyüz, H. İ. (2017). Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13(4), 788-810.
  • Karabulut, B. (2015). Bilgi Toplumu Çağında Dijital Yerliler, Göçmenler ve Melezler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. , 21, 11-23.
  • Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., & Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi (19), 220-241.
  • Karaoğlan Yılmaz, F. G., & Binay Eyüboğlu, F. A. (2018). Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Tutumları, Dijital Yerli Olma Durumları ve Teknoloji Kabulü Arasındaki İlişkinin Birbirleri İle ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 4(1), 1-17.
  • Karasar, N. (2015). Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Nobel Akademi.
  • Karatepe, F., Küçükgençay, N., & Peker, B. (2020). Öğretmen adayları senkron uzaktan eğitime nasıl bakıyor? Bir anket çalışması. Journal of social and humanities sciences research, 7(53), 1262-1274.
  • King, F. B., Young, M. F., Drivere-Richmond, K., & Schrader, P. G. (2001). Defining Distance Learning and Distance Education. AACE Journal, 9(1), 1-14.
  • Kocayiğit, A., & Uşun, S. (2020). Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları (Burdur İli Örneği). . Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8(23), 285-299. doi:10.33692/avrasyad.662503
  • Kurnaz, A., Kaynar, H., Barışık, C. Ş., & Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin Uzatan Eğitime İlişkin Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 293-322.
  • Marpa, E. P. (2020). Technology in the teaching of mathematics: An analysis of teachers’ attitudes during the COVID-19 pandemic. International Journal on Studies in Education, 3(2), 92-102.
  • Mazman, S. G., & Usluel, Y. K. (2011). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerine entegrasyonu: Modeller ve göstergeler. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1(1), 62-79.
  • Ministry of Naational Education (MNE). (2020). Dijital Okuryazarlık Öğretmen Kılavuzu. Retrieved from http://covid19.meb.gov.tr/covid19.html?cat=uzaktan-egitim
  • Mutluoğlu, A., & Erdoğan, A. (2016). İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Düzeylerinin İncelenmesi. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 6(10).
  • Odabaş, H. (2003). Internet Tabanlı Uzaktan Eğitim ve Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümleri. Türk Kütüphaneciliği, 17(1), 22-36.
  • Öz, M. (2015). Ortaokul 7. sınıf matematik dersi" geometrik cisimler" alt öğrenme alanının öğretiminde dinamik matematik yazılımı GeoGebra 5.0 kullanımının öğrenci başarısına etkisi. (Yüksek Lisans). Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Perienen, A. (2020). Frameworks for ICT Integration in Mathematics Education-A Teacher’s Perspective. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 16(6).
  • Sabo, K., & Archambault, L. (2012). Tessellations in TPACK: Comparing technological pedagogical content knowledge levels among K-12 online and traditional teachers. Paper presented at the Society for Information Technology & Teacher Education International Conference.
  • Sırakaya, M. (2019). İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 578-590. doi:10.17679/inuefd.495886
  • Joo, Y. J., Park, S., & Lim, E. (2018). Factors Influencing Preservice Teachers’ Intention to Use Technology: TPACK, Teacher Self-efficacy, and Technology Acceptance Model. Educational Technology & Society, 21(3), 48–59.
  • Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics Boston: Pearson.
  • Taylor, J. C. (2001). Fifth Generation Distance Education. Instructional Science and Technology, 4(1), 1-14.
  • Ursavaş, Ö. F., Şahin, S., & McIlroy, D. (2014). Öğretmenler İçin Teknoloji Kabul Ölçeği: Ö-TKÖ. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(4), 885-917.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, 7. baskı., Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yorgancı, S. (2014). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Yönteminin Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(3), 1401-1420.
  • Zaranis, N. (2016). The use of ICT in kindergarten for teaching addition based on realistic mathematics education. Education and Information Technologies, 21(3), 589-606.

Examination of technology acceptance and TPACK competencies of mathematics teachers who are involved in distance education practices during the pandemic process

Year 2021, Volume: 4 Issue: 4 - ICETOL Special Issue, 805 - 821, 31.12.2021
https://doi.org/10.31681/jetol.1012204

Abstract

Distance education has become an important opportunity for teachers who do not use technology or use it little in learning environments to use ICT tools such as graphic tablets, interactive content and dynamic geometry software by requiring them to perform their courses with technological tools. In this regard, the present study aims to examine the technology acceptance and TPACK competencies of mathematics teachers in the distance education process that has been put into practice due to the impact of the pandemic on a global scale. In the study, exploratory correlational and causal-comparative research models were used. The sample of the study consists of 223 teachers selected from the mathematics teachers who perform mathematics education practices through distance education with criterion sampling, one of the purposive sampling methods. The personal information form, Technology Acceptance Scale for Teachers and TPACK Scale were used as data collection tools. In order to examine whether the technology acceptance scores and TPACK levels differed according to various variables, the independent t-test and the analysis of variance (one-way ANOVA) were applied.

References

  • Açıkgül, K., & Aslaner, R. (2015). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının TPAB Güven Algılarının İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(1). doi:10.17556/jef.04990
  • Aktürk, A. O., & Delen, A. (2020). Öğretmenlerin teknoloji kabul düzeyleri ile öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki. Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi), 4(2), 67-80.
  • Akyürek, M. İ. (2020). Uzaktan Eğitim: Bir Alanyazın Taraması. Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(1), 1-9.
  • Alea, L. A., Fabrea, M. F., Roldan, R. D. A., & Farooqi, A. Z. (2020). Teachers’ Covid-19 awareness, distance learning education experiences and perceptions towards institutional readiness and challenges. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19(6), 127-144.
  • Aydos, M. (2015). Matematiği GeoGebra ile öğretmenin limit ve süreklilik konularının kavramsal anlaşılmasına olan etkisi: Üstün zekâlı ve yetenekli Türk öğrencileri örneği (Yüksek Lisans Tezi). Bilkent Üniversitesi, , Ankara.
  • Bağrıaçık Yılmaz, A., & Karataş, S. (2020). Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Temel Kavramları, Kuramları ve Felsefesi. In S. Karataş & E. Kılıç Çakmak (Eds.), Açık ve Uzaktan Öğrenme (pp. 2-29). Ankara: Pegem Akademi.
  • Bakioğlu, B., & Çevik, M. (2020). COVID-19 Pandemisi Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri. Electronic Turkish Studies, 15(4).
  • Bal, M. S., & Karademir, N. (2013). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) konusunda öz-değerlendirme seviyelerinin belirlenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(2), 15-32, 15-32. doi:10.9779/puje468
  • Baran, B., & Ata, F. (2013). Üniversite Öğrencilerinin Web 2.0 Teknolojileri Kullanma Durumları, Beceri Düzeyleri ve Eğitsel Olarak Faydalanma Durumları. Eğitim ve Bilim, 38(169).
  • Başaran, M., Doğan, E., Karaoğlu, E., & Şahin, E. (2020). Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2), 179-209.
  • Bayburtlu, Y. S. (2020). Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Görüşlerine Göre Türkçe Eğitimi. Electronic Turkish Studies, 15(4).
  • Baz, F. Ç. (2016). Web tabanlı bir uyarlanabilir çevrimiçi öğrenme ortamının harmanlanmış öğretim modeline uygun olarak tasarlanması ve öğrenci başarısına etkisi. (Doktora). Mustafa Kemal Üniversitesi, Hatay.
  • Bilici, S., & Güler, Ç. (2016). Ortaöğretim Öğretmenlerinin TPAB Düzeylerinin Öğretim Teknolojilerini Kullanma Durumlarına Göre İncelenmesi. İlköğretim Online, 15(3). doi:10.17051/io.2016.05210
  • Burmabıyık, Ö. (2014). Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerine Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Yalova İli Örneği). (Yüksek Lisans Tezi). Sakarya Üniversitesi,
  • Büyüköztürk, Ş. (2015). Sosyal Bilimler İçin Veri Analizi El Kitabı. Ankara: Pegem Akademi.
  • Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö. E., Demirel, F., Karadeniz, Ş., & Çakmak, E. K. (2016). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Demir, F., & Özdaş, F. (2020). Covid-19 Sürecindeki Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 273-292. doi:10.37669/milliegitim.775620
  • Dikkartın Övez, F. T., & Akyüz, G. (2013). lköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yapılarının Modellenmesi. Eğitim ve Bilim, 38(170).
  • Durak, G., & Çankaya, S. (2020). Akademisyenlerin Gözünden Uzaktan Matematik Eğitimi. In H. Gür (Ed.), Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Akademik Çalımalar (pp. 437-463). Lyon: Livre de Lyon.
  • Hebebci, M. T., Bertiz, Y., & Alan, S. (2020). Investigation of views of students and teachers on distance education practices during the Coronavirus (COVID-19) Pandemic. International Journal of Technology in Education and Science (IJTES), 4(4), 267-282.
  • Herand, D., & Hatipoğlu, Z. A. (2014). Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Eğitim Platformları'nın Karşılaştırılması. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18(1).
  • İşman, A. (2011). Uzaktan eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • İzmirli, S., & Akyüz, H. İ. (2017). Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13(4), 788-810.
  • Karabulut, B. (2015). Bilgi Toplumu Çağında Dijital Yerliler, Göçmenler ve Melezler. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. , 21, 11-23.
  • Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., & Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi (19), 220-241.
  • Karaoğlan Yılmaz, F. G., & Binay Eyüboğlu, F. A. (2018). Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Tutumları, Dijital Yerli Olma Durumları ve Teknoloji Kabulü Arasındaki İlişkinin Birbirleri İle ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 4(1), 1-17.
  • Karasar, N. (2015). Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Nobel Akademi.
  • Karatepe, F., Küçükgençay, N., & Peker, B. (2020). Öğretmen adayları senkron uzaktan eğitime nasıl bakıyor? Bir anket çalışması. Journal of social and humanities sciences research, 7(53), 1262-1274.
  • King, F. B., Young, M. F., Drivere-Richmond, K., & Schrader, P. G. (2001). Defining Distance Learning and Distance Education. AACE Journal, 9(1), 1-14.
  • Kocayiğit, A., & Uşun, S. (2020). Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları (Burdur İli Örneği). . Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8(23), 285-299. doi:10.33692/avrasyad.662503
  • Kurnaz, A., Kaynar, H., Barışık, C. Ş., & Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin Uzatan Eğitime İlişkin Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 293-322.
  • Marpa, E. P. (2020). Technology in the teaching of mathematics: An analysis of teachers’ attitudes during the COVID-19 pandemic. International Journal on Studies in Education, 3(2), 92-102.
  • Mazman, S. G., & Usluel, Y. K. (2011). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerine entegrasyonu: Modeller ve göstergeler. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1(1), 62-79.
  • Ministry of Naational Education (MNE). (2020). Dijital Okuryazarlık Öğretmen Kılavuzu. Retrieved from http://covid19.meb.gov.tr/covid19.html?cat=uzaktan-egitim
  • Mutluoğlu, A., & Erdoğan, A. (2016). İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Düzeylerinin İncelenmesi. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 6(10).
  • Odabaş, H. (2003). Internet Tabanlı Uzaktan Eğitim ve Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümleri. Türk Kütüphaneciliği, 17(1), 22-36.
  • Öz, M. (2015). Ortaokul 7. sınıf matematik dersi" geometrik cisimler" alt öğrenme alanının öğretiminde dinamik matematik yazılımı GeoGebra 5.0 kullanımının öğrenci başarısına etkisi. (Yüksek Lisans). Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Perienen, A. (2020). Frameworks for ICT Integration in Mathematics Education-A Teacher’s Perspective. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 16(6).
  • Sabo, K., & Archambault, L. (2012). Tessellations in TPACK: Comparing technological pedagogical content knowledge levels among K-12 online and traditional teachers. Paper presented at the Society for Information Technology & Teacher Education International Conference.
  • Sırakaya, M. (2019). İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 578-590. doi:10.17679/inuefd.495886
  • Joo, Y. J., Park, S., & Lim, E. (2018). Factors Influencing Preservice Teachers’ Intention to Use Technology: TPACK, Teacher Self-efficacy, and Technology Acceptance Model. Educational Technology & Society, 21(3), 48–59.
  • Tabachnick, B. G., & Fidell, L. S. (2013). Using multivariate statistics Boston: Pearson.
  • Taylor, J. C. (2001). Fifth Generation Distance Education. Instructional Science and Technology, 4(1), 1-14.
  • Ursavaş, Ö. F., Şahin, S., & McIlroy, D. (2014). Öğretmenler İçin Teknoloji Kabul Ölçeği: Ö-TKÖ. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(4), 885-917.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, 7. baskı., Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yorgancı, S. (2014). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Yönteminin Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(3), 1401-1420.
  • Zaranis, N. (2016). The use of ICT in kindergarten for teaching addition based on realistic mathematics education. Education and Information Technologies, 21(3), 589-606.
There are 47 citations in total.

Details

Primary Language English
Subjects Studies on Education
Journal Section Articles
Authors

Ozan Deniz Kıyıcı 0000-0002-4426-8581

Filiz Dikkartın Övez 0000-0003-2646-5327

Publication Date December 31, 2021
Published in Issue Year 2021 Volume: 4 Issue: 4 - ICETOL Special Issue

Cite

APA Kıyıcı, O. D., & Dikkartın Övez, F. (2021). Examination of technology acceptance and TPACK competencies of mathematics teachers who are involved in distance education practices during the pandemic process. Journal of Educational Technology and Online Learning, 4(4), 805-821. https://doi.org/10.31681/jetol.1012204

Cited By









22029

JETOL is abstracted and indexed by ERIC - Education Resources Information Center.