Araştırmanın amacı özel eğitimde matematik öğretim ili
ilgili 2014-2019 yılları arasında yapılmış olan çalışmaların içerik eğilimlerinin
belirlenmektedir. Mevcut araştırmaların ulaşmak için Google Akadenik ve
DergiPark internet sitesi veri tabanları kullanılmıştır. Bu veri tabanlarına, “matematik
öğretim”, “matematik beceriler”, „özel gereksinimli olan
çocuklar”, “uygulama araştırmalar”, gibi anahtarı
kelimeler kullanılarak veri tabanları kullanılmıştır. İnceleme sonucunda 2014-2019
yıllar arasında yapılan 18 çalışmaya ulaşabilmektedir. Bu çalışmada, hem tez
hemde tezden üretilen makaleleri elde edilmiştir. Elde edilen veriler tablolar
ve grafikler ile sunulmuştur.
Araştırmanın amacı özel eğitimde matematik öğretim ili
ilgili 2014-2019 yılları arasında yapılmış olan çalışmaların içerik eğilimlerinin
belirlenmektedir. Mevcut araştırmaların ulaşmak için Google Akadenik ve
DergiPark internet sitesi veri tabanları kullanılmıştır. Bu veri tabanlarına, “matematik
öğretim”, “matematik beceriler”, „özel gereksinimli olan
çocuklar”, “uygulama araştırmalar”, gibi anahtarı
kelimeler kullanılarak veri tabanları kullanılmıştır. İnceleme sonucunda 2014-2019
yıllar arasında yapılan 18 çalışmaya ulaşabilmektedir. Bu çalışmada, hem tez
hemde tezden üretilen makaleleri elde edilmiştir. Elde edilen veriler tablolar
ve grafikler ile sunulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Special Education and Disabled Education |
Journal Section | Twice Exceptionality/Special Education |
Authors | |
Publication Date | August 15, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 6 Issue: 2 |
Türkiye'den makaleleri gönderen akademisyenlerin Türkçe olarak makalelerini yüklemeleri, tüm hakemlik süreçlerinden sonra kabul edilirse ingilizce çevirisinin yapılması önemle duyurulur.