Bu çalışmanın amacı bilgisayar destekli lineer cebir uygulamalarının
öğretmen adaylarının uygulamalara yönelik görselleştirme becerilerine ve
memnuniyetlerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Çalışmada nitel araştırma yöntemi
kullanılmıştır. Çalışmanın örneklemi amaca uygun örneklem metodu yoluyla
ilköğretim matematik 2. Sınıf 36 öğretmen adayından oluşmaktadır. Veriler yarı
yapılandırılmış görüşme formu aracılığıyla bire bir görüşmeler ile
toplanmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgulara göre genel olarak öğretmen
adaylarının materyallere karşı pozitif görüşlere sahip oldukları görülmüştür.
Sonuçlara göre Lineer cebir dersine yönelik hazırlanan materyallerin öğrenme
ortamını olumlu yönde etkilediği ve görselleştirmeyi kolaylaştırdığı
düşünülmektedir. Bu nedenle bilgisayar destekli materyallerin kullanılması önemli
görülmektedir.
Journal Section | SIXTEENTH ISSUE |
---|---|
Authors | |
Publication Date | November 7, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 6 Issue: 3 |