BibTex RIS Cite

REKLAM SPOTLARININ GRUPLANDIRILMASI VE UYGULANAN STRATEJİLER, TEORİK VE PRATİK ÇALIŞMA

Year 2003, Volume: 2 Issue: 4, 202 - 205, 12.05.2014

Abstract

Kitle iletişim araçları arasında ortaya çıkışından itibaren en önemlisi olan televizyon, reklam aracı olarak da önemli bir paya sahiptir. Hem göze hem de kulağa hitap eden tek iletişim aracı olması bu payı doğuran temel faktördür. Yine televizyon reklamlarında payı azımsanmayacak kadar büyük olan deterjan ve yardımcı temizlik ürün reklam filmlerinin televizyon reklamcılığı diliyle format analizlerinin yapılması gerekmektedir. Bu gereklilik sonucunda bu araştırmada deterjan ve yardımcı temizlik ürün reklamları görsel çözümlemeye tabi tutulmuştur.

Year 2003, Volume: 2 Issue: 4, 202 - 205, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Hüseyin Altunbaş

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2003 Volume: 2 Issue: 4

Cite

APA Altunbaş, H. (2014). REKLAM SPOTLARININ GRUPLANDIRILMASI VE UYGULANAN STRATEJİLER, TEORİK VE PRATİK ÇALIŞMA. Selçuk İletişim, 2(4), 202-205. https://doi.org/10.18094/si.44610