Yöneten-yönetilen arasında yaşanan bir takım sorunlar uzun yıllar kendisini kamu yönetiminde göstermiştir. Yeni iletişim teknolojileri ve bu teknolojilerin sunduğu bir takım kolaylıklar bu sorunların çözümünde yeni fırsatlar doğurmuştur. Bu anlamda belediyelerin kamularını tanıma ve yaptığı faaliyetleri kamularına tanıtmanın öneminin farkına varılmasıyla birlikte kullanılan yeni iletişim araçlarından birisi de internettir.
Çalışma ile hedef gruplarla interaktiflik, doğrudan iletişim, yaygın iletişim gibi imkanları sağlayan internet ortamından belediyelerin yaptıkları hizmetleri aktarmada ve vatandaşın istek ile beklentilerini öğrenmede ne kadar yararlandıkları sorgulanmaktadır. Bu doğrultuda Konya Merkez İlçeleri olan Meram, Karatay ve Selçuklu Belediyeleri'nin web sayfaları biçimsel olarak ve tanıma-tanıtma ekseninde içerik analizine tabi tutulmuştur. Çalışmanın en önemli bulgusu, belediye web sayfalarının tanıma açısından yeterli olmasına karşın, tanıtma çalışmalarında bazı önemli sorunlar barındırmasıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Compilation Articles |
Authors | |
Publication Date | November 19, 2013 |
Submission Date | December 9, 2013 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 4 Issue: 4 |