Kişisel
markalama, günümüzde gittikçe önem kazanan bir kavram haline gelirken, kişisel
markaların yaratılmasında, geliştirilmesinde ve büyütülmesinde sosyal ağlar da
çok kullanışlı ve uygun maliyetli bir platform olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu
nedenle sosyal ağlara bağlı bir topluma nasıl aktif bir katılım sağlanacağının
anlaşılması önemlidir. Bu çalışma, sosyal ağların kişisel markalama kavramı
bağlamında nasıl kullanıldığını incelemektedir. Sosyal ağları kullanan kişisel
markaların, çevrimiçi çalışmalarında yeni kariyer fırsatları, ortaklıkları ve
takipçileriyle başarılarını nasıl arttırdığını analiz etmekte ve ayrıca sosyal
medyanın güçlü bir kişisel markanın inşasında nasıl kullanılabileceğini
göstermektedir. Bu kapsamda Nusr-et resmi Instagram hesabı kişisel markalama
kavramı bağlamında içerik analizi yöntemi kullanılarak incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 30, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 14 Issue: 54 |