Bu çalışma, Dijital Çağda İletişim adlı eseri
dijital yeterlilikler bağlamında incelemeyi ve tanıtmayı amaçlamaktadır. Eserin
incelemesinde, kitabın amacı ve dijital iletişim ortamlarına yaklaşımı dikkate
alınmış ve içerdiği bölümlere göre hareket edilmiştir. Dijital Çağda
İletişim adlı kitap, kolektif bir emeğin ürünüdür. Kitap farklı yazarlar
tarafından kaleme alınmış 13 bölüm içermektedir. Kitapta yer alan bölümlerde,
dijital yeterliliklere dayalı olarak farklı medya ortamlarının özellikleri ve
buralarda gerçekleştirilecek iletişim durumları değerlendirilmektedir. Kitapta
genel itibarıyla dijital medya ürünleri farklı bakış açılarıyla irdelenmiş,
sosyal medya tüketim kültürünün bir aracı olarak tanımlanmış; Twitter, Instagram,
internet haberciliği, interaktif belgeseller, emojiler ve diğer medya unsurları
üzerinden konumlandırılmaya çalışılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Kitap İncelemesi |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 3 Issue: 2 |