The use of simulations in medical education depends on the interest of the academic institutions and the educators, on technological developments, on infrastructure, on the resources of the medical faculties and on the integration into medical curricula. Virtual patient simulations involving high-techology, emerge as one of today’s most popular topics in medical education.
In this review, a simulation, ”virtual patient’’, is studied under the main headings concerning its description, essential features, its use and its future in medical education. Keywords: Virtual patient, Virtual systems, Medical education, Computer based cases
Simülasyon uygulamalarının kullanımı, kurumun ve eğiticilerin ilgisine, teknolojinin gelişimine, fakültelerin alt yapı ve olanaklarına ve programın müfredata entegrasyonuna bağlı olarak gelişir. İleri teknoloji içeren sanal hasta simülasyonları ise günümüzün en popüler konularından biri olarak karşımıza çıkmaktadır.
Bu derlemede bir simülasyon tipi olan ‘sanal hasta’ tanımı, temel özellikleri, tıp eğitiminde kullanımı ve geleceği irdelenecektir.
Anahtar kelimeler: Sanal hasta, Sanal sistemler, Tıp eğitimi, Bilgisayar tabanlı vakalar
Simülasyon uygulamalarının kullanımı, kurumun ve eğiticilerin ilgisine, teknolojinin gelişimine, fakültelerin alt yapı ve olanaklarına ve programın müfredata entegrasyonuna bağlı olarak gelişir. İleri teknoloji içeren sanal hasta simülasyonları ise günümüzün en popüler konularından biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu derlemede bir simülasyon tipi olan ‘sanal hasta’ tanımı, temel özellikleri, tıp eğitiminde kullanımı ve geleceği irdelenecektir
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Review Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 14, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 28 Issue: 2 |