Bu çalışmanın amacı kadın girişimciliğin Türkiye’de artmasına ve yaygınlaşmasına yönelik olarak bütünleşik pazarlama iletişim çalışmalarının katkısını açıklamaya ve tartışmaya yöneliktir. Söz konusu çalışmanın literatür taraması içinde girişimcilik, kadınlara yönelik girişimcilik konuları incelenecektir. . Literatür çalışmasının ikinci ekseni bütünsel pazarlama iletişimi boyutunda olup, sivil toplum örgütlerinin bütünsel pazarlama iletişimi kullanarak projelerini duyurma, kaynak yaratma çabalarının önemi üzerinde olacaktır. Spesifik olarak kadın girişimcilik ile ilgili önemli mihenk taşlarından biri olan KAGİDER’in kadın girişimciliğin yaygınlaşması bağlamında yaptığı çalışmaları ve iletişim projeleri üzerinde örnek olay incelemesini yapılacaktır. Çalışmada ayrıca, KAGİDER iletişim sorumlusu ile yapılan derinlemesine görüşme bu projelerin planlaması, yaşama geçirilmesi ve karşılaşılan engel ve fırsatlarla ile ilgili de bir resim çizecektir. Benzer eksende diğer bir araştırmada TİSVA da yapılacaktır.Çalışma örnek olaylar ve derinlemesine görüşmeler girişimcilik ve kadınlara yönelik girişimcilik iletişim planlaması üzerine güncel bir bakış açısı kazandıracaktır. İletişimin kazanç odaklı anlayışa hizmet etmesi dışında sosyal projelerde iletişimin yarattığı/yaratacağı katma değer vurgulanacak ve ayrıca bundan sonra buna benzer iletişim çalışmaları için bir model oluşması yönünde görüşler bildirilecektir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makale Başvuru |
Authors | |
Publication Date | February 1, 2013 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 10 Issue: 39 |
This web is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Öneri
Marmara UniversityInstitute of Social Sciences
Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722 Kadıköy/İstanbul
e-ISSN: 2147-5377