Abstract
Bu çalışma, Covid-19 pandemi döneminde, acil yapılandırılmış dönem sonrasında muhasebe dersi alan öğrencilerin, uzaktan muhasebe öğretimine yönelik algılarını, tercihlerini ve beklentilerini tespit etmeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri üzerinde bir anket uygulaması yapılmıştır. Çalışma sonucunda, 5’li Likert tipi ölçek kullanılarak tespit edilen öğrenci algılarının orta düzeyde fakat olumsuza yakın olduğu; yüz yüze öğretim yöntemiyle muhasebe dersi almış olan öğrencilerin uzaktan öğretime yönelik algılarının yüz yüze yönteme hiç katılmamış öğrencilere göre daha olumsuz olduğu; sadece uzaktan öğretim yöntemiyle ders almış öğrencilerin dahi çoğunlukla yüz yüze öğretim yöntemini tercih ettikleri tespit edilmiştir.