Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2019, , 171 - 200, 30.04.2019
https://doi.org/10.33203/mfy.469838

Abstract

References

  • Dr. Halil Emre Akbaş - Y.T.Ü. / İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Görevlisi

Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma

Year 2019, , 171 - 200, 30.04.2019
https://doi.org/10.33203/mfy.469838

Abstract

Bu çalışmada katılım bankası müşterilerinin bankalarının hizmet kalitesi algılarının ölçülmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, İstanbul ilinde ikamet eden katılım bankalarının müşterilerinden kolayda örnekleme yöntemiyle seçilen 399 kişinin katılımıyla bir anket çalışması gerçekleştirilmiş ve katılımcıların katılım bankacılığı hizmet kalitesine yönelik algıları arasındaki farklar incelenmiştir. Çalışmada elde edilen sonuçlar, katılımcıların cinsiyet değişkeni hariç tüm değişken grupları arasında katılım bankacılığına ilişkin genel bankacılık hizmeti kalitesi algıları arasında anlamlı bir farklılık bulunduğunu göstermektedir.

References

  • Dr. Halil Emre Akbaş - Y.T.Ü. / İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Görevlisi
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ahmet Uran

Publication Date April 30, 2019
Submission Date October 12, 2018
Published in Issue Year 2019

Cite

APA Uran, A. (2019). Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye Ve Finans Yazıları(111), 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838
AMA Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. April 2019;(111):171-200. doi:10.33203/mfy.469838
Chicago Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye Ve Finans Yazıları, no. 111 (April 2019): 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838.
EndNote Uran A (April 1, 2019) Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları 111 171–200.
IEEE A. Uran, “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”, Maliye ve Finans Yazıları, no. 111, pp. 171–200, April 2019, doi: 10.33203/mfy.469838.
ISNAD Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye ve Finans Yazıları 111 (April 2019), 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838.
JAMA Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. 2019;:171–200.
MLA Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye Ve Finans Yazıları, no. 111, 2019, pp. 171-00, doi:10.33203/mfy.469838.
Vancouver Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. 2019(111):171-200.

Maliye ve Finans Yazıları dergisinin kapsamını ekonomi, maliye, finans ve bankacılık alanlarındaki çalışmalar oluşturmaktadır.