Siyasal pazarlama politikacılara ve siyasi partilere marka perspektifinden bakarak
farklı bir anlayış sunmaktadır. Bu çalışma, marka kişiliği temelinde Türkiye’de,
2011 ile 2014 arası toplumu ve siyasal ortamı etkileyen önemli gelişmelerin, siyasi
parti ve liderlerinin marka kişiliklerindekialgılamadeğişimlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Seçimler, siyasi protestolar veçeşitli siyasi iddiaların,parti ve liderlerin marka kişiliği algıları üzerindebir farka yol açıp açmadığı, açmışsa da bunun nasıl ve hangi açılardan olduğunun ortaya konulması hedeflenmektedir. Çalışmanın amacı, farklı dönemlerde ölçümlere yaparak, sosyal ve siyasi olayların politik marka kişiliğinin algılanması üzerindeki etkilerinin anlaşılmasıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | March 15, 2016 |
Submission Date | March 15, 2016 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 37 Issue: 2 |
Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International