Research Article
BibTex RIS Cite

Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması

Year 2004, Volume: 19 Issue: 1, 297 - 308, 03.03.2014

Abstract

Günümüzün artan rekabet ve yeni rekabet koşullarında hızla artan iletişim olanakları, hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanaldan ulaşmayı ve bunu yaparken maliyetleri düşürmeyi bir zorunluluk haline getirmektedir. Değişen bu pazar dinamikleri karşısında, tüketicilerin artan iletişim beklentilerini, işletim iletişim konusundaki stratejilerini etkilemiş ve bunun doğal bir sonucu olarak da pazarlama iletişimi kavramı gündeme gelmiştir.

References

  • -

Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması

Year 2004, Volume: 19 Issue: 1, 297 - 308, 03.03.2014

Abstract

-

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Serdar Pirtini This is me

Mehmet Tığlı

Publication Date March 3, 2014
Submission Date March 3, 2014
Published in Issue Year 2004 Volume: 19 Issue: 1

Cite

APA Pirtini, S., & Tığlı, M. (2014). Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 297-308.
AMA Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;19(1):297-308.
Chicago Pirtini, Serdar, and Mehmet Tığlı. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, no. 1 (March 2014): 297-308.
EndNote Pirtini S, Tığlı M (March 1, 2014) Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 297–308.
IEEE S. Pirtini and M. Tığlı, “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, pp. 297–308, 2014.
ISNAD Pirtini, Serdar - Tığlı, Mehmet. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (March 2014), 297-308.
JAMA Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:297–308.
MLA Pirtini, Serdar and Mehmet Tığlı. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, 2014, pp. 297-08.
Vancouver Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):297-308.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png