-
Nis pazarlama olarak bilinen spesifik ve giderilmemis gereksinimlere dönük
üretilmis ürünlerin pazara sunulması, son yıllarda oldukça önem kazanmıstır. Nis
pazarlama yapan isletmeler ilk bastaki küçük cirolarına ragmen bütünlesik pazarlama
aracını dogru bir biçimde kullanmaları sayesinde giderek büyümüslerdir. Hatta bazı nis
ürünler kitlesel bir ürüne dönüserek nis pazarın ötesine geçmistir. Bu pazarlama olgusu,
sinema endüstrisinin de dikkatini çekmis, “Kinky Boots-Müstehcen Çizmeler” adlı filme
konu olmustur. Bu çalısmada nis pazarlama kavramı teorik olarak incelendikten sonra, bu
olguya tanıklık eden “Kinky Boots” filmi içerik analizine tabi tutularak, akademisyenler ve
pratisyenlere yardımcı olabilecek bazı basarı ipuçlarının elde edilmesine çalısılacaktır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | March 11, 2015 |
Submission Date | March 8, 2014 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 26 Issue: 1 |
Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International