APA |
Tığlı, M., & Cesur, Z. (2014). Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 297-326. |
|
AMA |
Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):297-326. |
|
Chicago |
Tığlı, Mehmet, and Zafer Cesur. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 297-326. |
|
EndNote |
Tığlı M, Cesur Z (March 1, 2014) Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 297–326. |
|
IEEE |
M. Tığlı and Z. Cesur, “Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 297–326, 2014. |
|
ISNAD |
Tığlı, Mehmet - Cesur, Zafer. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 297-326. |
|
JAMA |
Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:297–326. |
|
MLA |
Tığlı, Mehmet and Zafer Cesur. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 297-26. |
|
Vancouver |
Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):297-326. |
|