Research Article
BibTex RIS Cite

-

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 297 - 326, 07.03.2014

Abstract

-

References

  • -

Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma

Year 2006, Volume: 21 Issue: 1, 297 - 326, 07.03.2014

Abstract

.

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Mehmet Tığlı

Zafer Cesur This is me

Publication Date March 7, 2014
Submission Date March 7, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Tığlı, M., & Cesur, Z. (2014). Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 297-326.
AMA Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):297-326.
Chicago Tığlı, Mehmet, and Zafer Cesur. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 297-326.
EndNote Tığlı M, Cesur Z (March 1, 2014) Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 297–326.
IEEE M. Tığlı and Z. Cesur, “Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 297–326, 2014.
ISNAD Tığlı, Mehmet - Cesur, Zafer. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 297-326.
JAMA Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:297–326.
MLA Tığlı, Mehmet and Zafer Cesur. “Marka Adı Stratejisi Ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 297-26.
Vancouver Tığlı M, Cesur Z. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):297-326.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png