Research Article
BibTex RIS Cite

-

Year 2012, Volume: 33 Issue: 2, 421 - 452, 22.03.2015

Abstract

-

References

  • -

Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi

Year 2012, Volume: 33 Issue: 2, 421 - 452, 22.03.2015

Abstract

.

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Şenay Kıyan

Publication Date March 22, 2015
Submission Date March 22, 2015
Published in Issue Year 2012 Volume: 33 Issue: 2

Cite

APA Kıyan, Ş. (2015). Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 421-452.
AMA Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;33(2):421-452.
Chicago Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, no. 2 (March 2015): 421-52.
EndNote Kıyan Ş (March 1, 2015) Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 421–452.
IEEE Ş. Kıyan, “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 421–452, 2015.
ISNAD Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (March 2015), 421-452.
JAMA Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:421–452.
MLA Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, 2015, pp. 421-52.
Vancouver Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):421-52.