Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1367 - 1374, 01.03.2011

Abstract

ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 2, 1367 - 1374, 01.03.2011

Abstract

Bilgiye hızlı ulaşılmasını sağlayan en önemli kaynak olan bilgisayarların bireyler tarafından etkin olarak kullanılması gerekmektedir. Bu beceri, bilgisayar eğitimi ile bireylere kazandırılmaktadır. Bilgisayar eğitiminin etkinliğini belirleyen ise öğretim programında bulunan kazanımlardır. Bu çalışmanın amacı, Milli Eğitim Bankalığı tarafından 2006 yılında belirlenmiş ve halen uygulanmakta olan Bilişim Teknolojileri Dersi öğretim Programında yer alan ve Bilgisayarda Yazı Yazma ile ilgili kazanımlarının yeterliliğini belirlemektir. Bu amaçla Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programı, dünya çapında geçerli kabul edilen ECDL Sertifika programı ile karşılaştırılmıştır. Çalışma sonunda Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının, ECDL sertifika programında belirtilen yeterliliklere sahip bireyler yetiştirmekte yetersiz olduğu ortaya konulmuştur. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Ayse Derya Isık

Publication Date March 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Isık, A. D. (2011). ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ. Education Sciences, 6(2), 1367-1374.
AMA Isık AD. ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ. NWSA. March 2011;6(2):1367-1374.
Chicago Isık, Ayse Derya. “ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ”. Education Sciences 6, no. 2 (March 2011): 1367-74.
EndNote Isık AD (March 1, 2011) ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ. Education Sciences 6 2 1367–1374.
IEEE A. D. Isık, “ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ”, NWSA, vol. 6, no. 2, pp. 1367–1374, 2011.
ISNAD Isık, Ayse Derya. “ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ”. Education Sciences 6/2 (March 2011), 1367-1374.
JAMA Isık AD. ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ. NWSA. 2011;6:1367–1374.
MLA Isık, Ayse Derya. “ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ”. Education Sciences, vol. 6, no. 2, 2011, pp. 1367-74.
Vancouver Isık AD. ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ. NWSA. 2011;6(2):1367-74.