Uzaktan eğitim son
zamanlarda yaygınlaştıkça, birçok profesyonel de uzaktan eğitim öğrencilerinin
bu ortamda başarılı olmak için ne kadar hazırlıklı olup olmadıklarını
sorgulamaya başlamışlardır. Bu çalışmada, Ebelik bölümü uzaktan eğitim
öğrencilerinin e-öğrenme için hazır bulunuşluk durumlarının değerlendirilmesi
amaçlanmıştır. Araştırma örneklemini uzaktan eğitim programına kayıtlı,
çalışmaya katılmayı kabul eden ebeler oluşturmuştur (n=86). Verilerin
toplanmasında katılımcıların sosyo-demografik özellikleri, uzaktan eğitim
bilgilerini ölçen anket formu ve e-öğrenme için hazır bulunuşluk öz
değerlendirme ölçeği kullanılmıştır. Veriler SPSS 15.0 programında analiz
edilmiştir. Birinci sınıf uzaktan eğitim öğrencilerinin ölçek puan ortalaması
101.0±14.17(min:68,max:125) iken ikinci sınıf öğrencilerinin puan ortalamaları
105.10±12.38(min:74 max:125) olarak saptanmıştır. As a result of the study, all
students were found to be ready for e-learning.
Subjects | Health Care Administration |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 20, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 13 Issue: 1 |