Günümüzde özel şirketlerde başarıyı sağlamak ve kalıcı olmak için gerekli olan müşteri memnuniyeti, kârlılık ve kalite anlayışı spor hizmetleri açısından da önem kazanmıştır. Bu çalışma, müşteri odaklı kalitenin sağlanmasında pek çok lider kuruluşta uygulanmış ve başarılı olmuş Altı Sigma yönetim modelinin Türkiye’de spor hizmeti sunan spor federasyonlarında uygulanabilirliğinin tespiti amacıyla yapılmıştır. Araştırmada “betimsel tarama modeli” kullanılmıştır. Araştırmanın evreni spor federasyonları olup, Örneklemi ise Türkiye'de aktif olarak faaliyet gösteren spor federasyonlarıdır. Araştırmada Türk spor federasyonlarında fahri ve kadrolu
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | SPORT MANAGEMENT |
Authors | |
Publication Date | October 10, 2013 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 4 Issue: 4 |