Bu araştırmanın amacı eğitim
fakültesi öğrencilerinin öğretim elemanları, danışmanlık hizmeti, yönetim,
kaynaklar, bilgisayar olanakları ve ders programları ile ilgili
memnuniyetlerinin incelenmesidir. Bununla birlikte eğitim fakültesi
öğrencilerinin memnuniyet düzeylerinin cinsiyete, sınıf düzeyine ve öğrenim
gördükleri bölüme göre farklılık gösterip göstermediği incelenmiştir.
Araştırmada veriler, Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesinde eğitim gören 473
öğrenciye uygulanan Eğitim Fakültesi Memnuniyet Ölçeği ile elde edilmiştir.
Verilerin analizinde Bağımsız Örnekler T-Testi ve ANOVA kullanılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 30, 2020 |
Submission Date | November 21, 2019 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 20 Issue: 2 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.