BibTex RIS Cite

İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ

Year 2007, Volume: 9 Issue: 15, 203 - 208, 15.06.2007

Abstract

İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ

Year 2007, Volume: 9 Issue: 15, 203 - 208, 15.06.2007

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Reviews
Authors

Sadi Yılmaz

Publication Date June 15, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 9 Issue: 15

Cite

APA Yılmaz, S. (2007). İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 9(15), 203-208. https://doi.org/10.17335/suifd.51606
AMA Yılmaz S. İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. June 2007;9(15):203-208. doi:10.17335/suifd.51606
Chicago Yılmaz, Sadi. “İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ”. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9, no. 15 (June 2007): 203-8. https://doi.org/10.17335/suifd.51606.
EndNote Yılmaz S (June 1, 2007) İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 15 203–208.
IEEE S. Yılmaz, “İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ”, Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 15, pp. 203–208, 2007, doi: 10.17335/suifd.51606.
ISNAD Yılmaz, Sadi. “İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ”. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9/15 (June 2007), 203-208. https://doi.org/10.17335/suifd.51606.
JAMA Yılmaz S. İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2007;9:203–208.
MLA Yılmaz, Sadi. “İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ”. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 15, 2007, pp. 203-8, doi:10.17335/suifd.51606.
Vancouver Yılmaz S. İBN RÜŞD PSİKOLOJİSİ. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2007;9(15):203-8.

INDEXING & ABSTRACTING & ARCHIVING


    5bd95eb5f3a21.jpg    67922fef55177.jpg  67923180250dc.jpg  679232578db69.png  6792331c55131.png 679233cb1e838. 679234335ac6c.jpg
6792349f931a9.png  679235c855604.jpg    21040  11366  17440  33101  33100

  
 Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

SAUIFD accepts the Open Access Journal Policy for expanding and flourishing of knowledge.