Book Review
BibTex RIS Cite

Muhammed Halil Çiçek. Uslûbu’l-Azame fi’l-Kur’âni’l-Kerîm

Year 2020, Volume: 22 Issue: 42, 547 - 552, 15.12.2020

Abstract

Mehmet Hali Çiçek'in Uslûbu’l-Azame fi’l-Kur’âni’l-Kerîm adlı eserini tanıtan bu değerlendirme yazısı, kitabın içeriği hakkında bilgi sunuyor. Ardından kitabın aynı alandaki diğer eserlerden farklılaşan, dikkat çekici yönleri analiz ediliyor. Kitabın olumlu sayılabilecek vasıfları incelendikten sonra kitabın eleştiriye açık yönleri tartışılıyor. Kitabın meydana geliş serüvenin anlatıldığı detaylı kısımlar, eserde oldukça fazla yer kaplıyor. Kitabın teşekkülünde rol oynayan ve kitapta zikredilen meselelere de bu yazıda yer veriliyor.

Muhammed Halil Çiçek. Uslûbu’l-Azame fi’l-Kur’âni’l-Kerîm

Year 2020, Volume: 22 Issue: 42, 547 - 552, 15.12.2020

Abstract

Mehmet Hali Çiçek'in Uslûbu’l-Azame fi’l-Kur’âni’l-Kerîm adlı eserini tanıtan bu değerlendirme yazısı, kitabın içeriği hakkında bilgi sunuyor. Ardından kitabın aynı alandaki diğer eserlerden farklılaşan, dikkat çekici yönleri analiz ediliyor. Kitabın olumlu sayılabilecek vasıfları incelendikten sonra kitabın eleştiriye açık yönleri tartışılıyor. Kitabın meydana geliş serüvenin anlatıldığı detaylı kısımlar, eserde oldukça fazla yer kaplıyor. Kitabın teşekkülünde rol oynayan ve kitapta zikredilen meselelere de bu yazıda yer veriliyor.

Thanks

Tanıtım yazısını tashih nezaketi gösteren Dr. Öğretim Üyesi Peyman Ünügür’e ve Arş. Gör. Ahmet Şehit Tuna’ya teşekkür ederim.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Reviews
Authors

Ayşe Uzun

Publication Date December 15, 2020
Published in Issue Year 2020 Volume: 22 Issue: 42

Cite

ISNAD Uzun, Ayşe. “Muhammed Halil Çiçek. Uslûbu’l-Azame fi’l-Kur’âni’l-Kerîm”. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 22/42 (December 2020), 547-552.

 Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

SAUIFD accepts the Open Access Journal Policy for expanding and flourishing of knowledge.