Modern dağıtım kanallarında firmalar arası ilişki kalitesi ve ilişkinin sürekliliği gittikçe önemli bir faktör haline gelmektedir. Bu çalışma ile dağıtım kanallarında ilişkinin sürekliliğine etki eden faktörleri ve ilişki kalitesinin bu süreçteki rolünü incelemek amaçlanmaktadır. İlişkinin sürekliliğine etki eden faktörler olarak, tedarikçinin iletişim yeteneği, firma itibarı, bilgi paylaşımı, güvenirliliği ve adaptasyonu alınmış ve ilişki kalitesinin ara değişken rolü araştırılmıştır. Alan araştırması sonucunda elde edilen bulgular, tedarikçinin iletişim yeteneği, bilgi paylaşımı, adaptasyonu ve firma itibarı ilişkinin sürekliliğini etkilediği, ilişki kalitesinin ara değişken etkisinin bulunmadığını göstermiştir
Dağıtım Kanalları Tedarikçi-Müşteri İlişkileri İlişki Kalitesi İlişkinin Sürekliliği
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 16 Sayı: 3 |