BibTex RIS Cite

Türkiye’deki İl Kültür ve Turizm Müdürlüklerinin Facebook Sayfalarının İçerik Analiziyle İncelenmesi

Year 2016, Volume: 13 Issue: 2, 0 - 0, 26.07.2016

Abstract

Son yıllarda sosyal medya araçları hızlı bir şekilde gelişmiş ve milyonlarca insan tarafından kullanılmaya başlanmıştır. Bu da turizm paydaşlarının destinasyonlar ile ilgili reklam ve tanıtım faaliyetlerini bu araçlar yardımıyla yapmalarını teşvik etmektedir. Facebook sitesi sosyal medya araçları içerisinde en fazla tercih edilen araçlardan birisidir. İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri facebook sayfası oluşturarak reklam ve tanıtım faaliyetlerini bu araç sayesinde hızlı, düşük maliyetle ve daha etkin bir şekilde yerine getirebilirler. Bu nedenle bu çalışmanın temel amacı Türkiye’deki İl Kültür ve Turizm Müdürlüklerinin facebook sitelerini ne şekilde kullandıklarını, özellikle destinasyon tanıtımı konusunda facebook sitesinden ne ölçüde yararlandıklarını ortaya koymaktır. Bununla birlikte facebook sitesinden daha etkili bir şekilde yararlanabilmeleri için öneriler sunmak amaçlanmıştır. Bu bağlamda facebook sitesine sahip olan 48 adet İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünün facebook siteleri içerik analiziyle incelenmiştir. Araştırma sonucunda müdürlüklerin facebook sitesinden yeteri kadar ve etkili bir şekilde yararlanmadıkları tespit edilmiştir.

Anahtar Kelimeler: Facebook, Destinasyon Tanıtımı, İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri.

References

  • Acar, A.S. ve Polonsk, M.(2007), "Online Social Networks and Insights Into Marketing Communications", Joumal of Internet Commerce, 6(4), ss.55-72.
  • Akar, E. ve Topçu, B.(2011), ”An Examination of the Factors Influencing Consumers' Attitudes Toward Social Media Marketing”, Journal of Internet Commerce, 10, ss.35-67.
  • Akış, R.S. ve Özturan, M.(2006), ” A Content Analysis of the Web Sites of Turkish Travel Agencies”, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Volume 17, Number 1, ss.43-54.
  • Alonso, A.D.; Bressan, A.; O'Shea, M.M. ve Krajsic, V. (2013), ”Website and Social Media Usage: Implications for the Further Development of Wine Tourism, Hospitality, and the Wine Sector”, Tourism Planning & Development, Vol. 10, No. 3, ss.229–248,
  • Assenov, I. ve Khuran, N. (2012), “Social Media Marketing and the Hospitality Industry: Evidence from Thailand” The 2012 International Conference on Business and Management, Phuket-Thailand, ss.325-335.
  • Baggio, R. (2003), ” A Websites Analysis of European Tourism Organizations”, Anaiolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Volume 14, Number2, ss.93-106.
  • Bayram, M. ve Yaylı, A.(2009), “Otel Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi”, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8(27); ss.347-379.
  • Baş, M.; Güngör, A.; Özkul, E. ve Tuncel, A.(2013), ” Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı: İstanbul’daki Otel İşletmelerinde Bir Uygulama”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.283-302.
  • Bhattacharya, K.; Dhole, V. Ve Thomas, H.S.(2011), “Evolution and contemporary challenges facing Human Resource Professionals at the dawn of the XXI century: Effect of Social Media in Star hotels in India”,Conference on Social Media in Hospitality and Tourism
  • Buhalis, D. Ve Wagner, R. (2013), E-Destinations: Global Best Practice İn Tourism Technologies And Applications , In Cantoni, L. and Xiang, Z. (Eds.), Information and Communication Technologies in Tourism 2013, Vienna, Austria: Springer Verlag, ss.119-130.
  • Buhalis, D. ve Emmanoui, M. (2015), Social Media Return On Investment And Performance Evaluation İn The Hotel İndustry Context, İn Tussyadiah, I., and Inversini, A., (eds), Proceedings, Lugano, Springer-Verlag, Wien, , ss.241-254.
  • Cengiz, E. ve Aslan, Z. (2014), ” Sosyal Forum Sitelerinde Paylaşılan Öneri ve Yorumların Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Facebook Örneği “, Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, Sayı: 9, ss.76-89.
  • ChenYi, F. (2014). “See you on Facebook: Exploring İnfluences on Facebook Continuous Usage”, Behaviour& Information Technology, Vol. 33, No. 11, ss.1208–1218.
  • Chitu, I.B. ve Albu, R.G. (2013), ”Aspects Regarding The Use Of Facebook Within The Hospitality İndustry-A Case Study in Romania”, Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Vol. 6 (55) , No. 1, ss.97-102.
  • Cinnioğlu, H. ve Boz, M.(2015), “Sosyal Medya Araçlarından Facebook Sitesinin Otel İşletmeleri Açısından Kullanımının İncelenmesi: Çanakkale Örneği”, Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi, Eylül-Ekim, Sayı 51,
  • Civelek, M. ve Dalgın, T.(2013), ”Turizm Pazarlamasında Sosyal Medya, Turizm İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma: Muğla Örneği”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.266-282.
  • Cronin, J.(2009), “Upgradingto Web 2.0, An Experiential Project to Build a Marketing Wiki”, Journal of Marketing Education, Volume 31, Number 1, ss. 66-75.
  • Çakır, M. ve Yalçın, E. A. (2012), Kültür Ve Turizm Tanıtımında Bir Araç Olarak İnternet Kullanımı, Ankara, (http://teftis.kulturturizm.gov.tr/Eklenti/4715,kultur-ve-turizm-bakanliginda-bir-arac-olarak-internet-.pdf?1 Erişim Tarihi: 05.05.2015)
  • DiPietro, R. B.; Crews, T.B.; Gustafson, C. ve Strick, S. (2012), “TheUse of Social Networking Sites in the Restaurant Industry: Best Practices”, Journal of Foodservice Business Research, 15, ss.265-284.
  • Erol, G. ve Hassan, A.(2014), ”Gençlerin Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyla medya Kullanımının Tatil Tercihlerine Etkisi”,Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi The Journal of International Social Research, Cilt: 7 Sayı: 31 Volume: 7 Issue: 31, ss.804-812.
  • Global Digital Statistics, 2014, We Are Social, http://etonpreneurs.com/uploads/Global%20Social,%20Digital%20&%20Mobile%20Statistics,%20Jan%202014.pdf (erişim tarihi 03.10.1014)
  • Haro de Rosario, A.; Rodríguez, M.M.G ve Pérez, M.D.C.(2013), “Development Of Social Media And Web 2.0InThe Top Hotel Chains”, Tourism& Management Studies, Vol. 9, Issue 1, ss.13-19.
  • Hays, S.; Page, S.J. ve Buhalis, D.(2013), ” Social Media As A Destination Marketing Tool: İts Use By National Tourism Organisations”, Current Issues in Tourism, Vol. 16, No. 3, ss.211–239. http://teftis.kulturturizm.gov.tr/TR,14653/kultur-ve-turizm-bakanligi-il-kultur-ve-turizm-mudurluk-.html Erişim Tarihi: 07.04.2015)
  • Hsu, Y.(2012). “Facebook as International E-Marketing Strategy of Taiwan Hotels”, International Journal of Hospitality Management, 31, ss.972-980.
  • Jacobsen, J.S. ve Munar, A.M. (2012), “Tourist Information Search and Destination Choice in A Digital Age”, Tourism Management Perspectives, 1, ss.39–47.
  • Karanasios, S. ve Burgess, S. (2008), “Tourism and Internet Adoption: a Developing World Perspective”, International Journal of TourismResearch, 10, ss.169-182.
  • KarmaSnack7/2013 http://export.gov/northcarolina/build/groups/public/@eg_us_nc/documents/webcontent/komarketingpresentation065541.pdf (erişim tarihi 03.10.1014)
  • Kazançoğlu, İ.; Üstündağlı, E. ve Baybars, M.(2012), ”Tüketicilerin Sosyal Ağ Sitelerindeki Reklamlara Yönelik Tutumlarının Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Facebook Örneği”, Internationail Journai of Economic and Administrative Studies, Yıl:4, , No:8, ss.159-182.
  • Matikiti, R.;Afolabi, B. ve Smith, W.(2012), ”An Empirical Evidence On The Usage Of Internet Marketing In The Hospitality Sector In An Emerging Economy And İts Relationship To Profitability”, International Review of Social Sciences and Humanities, Vol. 4, No. 1, ss.181-197.
  • McCarthy, L.; Stock, D. ve Verma, R. (2010), “How TravelersUse Online and Social Media Channelsto Make Hotel-choiceDecisions”, Cornell HospitalityReportVol. 10, No. 18.
  • Munar, M.A. ve Jacopsen, J.(2013), “Trust and Involvement in Tourism Social Media and Web-Based Travel Information Sources”, Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol:13, No:1, ss.1-19.
  • Myunghwa, K. ve Schuett, M.A.(2013), ” Determinants of Sharing Trravel Experiences in Social Media”, Journal of Travel &Tourism Marketing, 30, ss.93–107.
  • Leung, D.; Law, R.; Hoof, H.V. ve Buhalis, D.(2013),” Social Media in Tourism and Hospitality: A Literature Review”, Journal of Travel & Tourism Marketing, 30:1-2, ss.3-22.
  • Qi S.; Ieong, C.N.T. ve Lei, S.(2014), “An Investigation of Hotels’ Facebook Page Promotion”, e-Review of Tourism Research (eRTR), Volume 5, Research Notes,
  • Özdemir, G.(2007), “Destinasyon Pazarlamasında İnternetin Rolü”, Journal Of Yaşar University, 2 (8), ss.889-898.
  • Sağsan, M.(2007), “Web 2.0. Örgütlerde Etkili Bir Şekilde Kullanılabilir mi?”, Bilgi Dünyası, 8(1): ss.140-154.
  • Sarı, Y. ve Kozak, M. (2005), “Turizm Pazarlamasında İnternetin Rolü: Destinasyon Web Siteleri İçin Bir Model Önerisi”, Akdeniz İ.İ.B.F. Dergisi, (9), ss.248-271.
  • Semerciöz, F.; Dursun, M. ve Dönmez, D.(2011), “Destinasyon Paydaşları İle İlişkiler ve Uygulanan Stratejiler: Türkiye’deki İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri ve Paydaşları Üzerine Bir Araştırma”, Verimlilik Dergisi, 2, ss.29-57.
  • Liao, S.; Hsian, P. Ve Wu, G.(2014), “Mining User Knowledge for Investigatingthe Facebook Business Model: The Case of TaiwanUsers”, Applied Artificial Intelligence, 28, ss.712-736.
  • Stankov, U.; Lazic, L. ve Dragicevic, V. (2010), ”The Extent Of Use Of Basic Facebook User-Generated Content By The National Tourism Organizations İn Europe”, European Journal of TourismResearch3(2), ss.105-113.
  • Statisticbrain 2014, http://www.statisticbrain.com/facebook-statistics/ (Erişim tarihi 09.05.2015
  • Şahbaz, R.P. ve Bayram, A.T.(2013), ”Otel İşletmeleri Facebook Sayfalarının Pazarlama İletişimi Açısından Değerlendirilmesi: Antalya Örneği”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, 14. Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.249-265.
  • Treadaway, C. Ve Mari, S. (2012), Facebook Marketing : AnHour a Day (2nd Edition) , Hoboken, NJ, USA .
  • Weber, L. (2009), Marketing to Social Web, John Wiley ve Sons, New York.
  • Weinberg, T. (2009), The New Community Rules: Marketing On The Social Web, Published by O'Reilly Media Inc.
  • Xian, Z. Ve Gretzel, U. (2010), “Role of Social media in online travel information search”, Tourism Management 31, ss.179–188.
  • Zengin, B. ve Eryılmaz, B.(2014), ”Sosyal Medyada Konaklama İşletmelerine Yönelik Tüketici Yaklaşımları Üzerine Bir Araştırma”, İşletme Bilimi Dergisi, Cilt:2 Sayı:1, ss.147-167.
Year 2016, Volume: 13 Issue: 2, 0 - 0, 26.07.2016

Abstract

References

  • Acar, A.S. ve Polonsk, M.(2007), "Online Social Networks and Insights Into Marketing Communications", Joumal of Internet Commerce, 6(4), ss.55-72.
  • Akar, E. ve Topçu, B.(2011), ”An Examination of the Factors Influencing Consumers' Attitudes Toward Social Media Marketing”, Journal of Internet Commerce, 10, ss.35-67.
  • Akış, R.S. ve Özturan, M.(2006), ” A Content Analysis of the Web Sites of Turkish Travel Agencies”, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Volume 17, Number 1, ss.43-54.
  • Alonso, A.D.; Bressan, A.; O'Shea, M.M. ve Krajsic, V. (2013), ”Website and Social Media Usage: Implications for the Further Development of Wine Tourism, Hospitality, and the Wine Sector”, Tourism Planning & Development, Vol. 10, No. 3, ss.229–248,
  • Assenov, I. ve Khuran, N. (2012), “Social Media Marketing and the Hospitality Industry: Evidence from Thailand” The 2012 International Conference on Business and Management, Phuket-Thailand, ss.325-335.
  • Baggio, R. (2003), ” A Websites Analysis of European Tourism Organizations”, Anaiolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, Volume 14, Number2, ss.93-106.
  • Bayram, M. ve Yaylı, A.(2009), “Otel Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi”, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8(27); ss.347-379.
  • Baş, M.; Güngör, A.; Özkul, E. ve Tuncel, A.(2013), ” Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı: İstanbul’daki Otel İşletmelerinde Bir Uygulama”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.283-302.
  • Bhattacharya, K.; Dhole, V. Ve Thomas, H.S.(2011), “Evolution and contemporary challenges facing Human Resource Professionals at the dawn of the XXI century: Effect of Social Media in Star hotels in India”,Conference on Social Media in Hospitality and Tourism
  • Buhalis, D. Ve Wagner, R. (2013), E-Destinations: Global Best Practice İn Tourism Technologies And Applications , In Cantoni, L. and Xiang, Z. (Eds.), Information and Communication Technologies in Tourism 2013, Vienna, Austria: Springer Verlag, ss.119-130.
  • Buhalis, D. ve Emmanoui, M. (2015), Social Media Return On Investment And Performance Evaluation İn The Hotel İndustry Context, İn Tussyadiah, I., and Inversini, A., (eds), Proceedings, Lugano, Springer-Verlag, Wien, , ss.241-254.
  • Cengiz, E. ve Aslan, Z. (2014), ” Sosyal Forum Sitelerinde Paylaşılan Öneri ve Yorumların Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Facebook Örneği “, Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, Sayı: 9, ss.76-89.
  • ChenYi, F. (2014). “See you on Facebook: Exploring İnfluences on Facebook Continuous Usage”, Behaviour& Information Technology, Vol. 33, No. 11, ss.1208–1218.
  • Chitu, I.B. ve Albu, R.G. (2013), ”Aspects Regarding The Use Of Facebook Within The Hospitality İndustry-A Case Study in Romania”, Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Vol. 6 (55) , No. 1, ss.97-102.
  • Cinnioğlu, H. ve Boz, M.(2015), “Sosyal Medya Araçlarından Facebook Sitesinin Otel İşletmeleri Açısından Kullanımının İncelenmesi: Çanakkale Örneği”, Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi, Eylül-Ekim, Sayı 51,
  • Civelek, M. ve Dalgın, T.(2013), ”Turizm Pazarlamasında Sosyal Medya, Turizm İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma: Muğla Örneği”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.266-282.
  • Cronin, J.(2009), “Upgradingto Web 2.0, An Experiential Project to Build a Marketing Wiki”, Journal of Marketing Education, Volume 31, Number 1, ss. 66-75.
  • Çakır, M. ve Yalçın, E. A. (2012), Kültür Ve Turizm Tanıtımında Bir Araç Olarak İnternet Kullanımı, Ankara, (http://teftis.kulturturizm.gov.tr/Eklenti/4715,kultur-ve-turizm-bakanliginda-bir-arac-olarak-internet-.pdf?1 Erişim Tarihi: 05.05.2015)
  • DiPietro, R. B.; Crews, T.B.; Gustafson, C. ve Strick, S. (2012), “TheUse of Social Networking Sites in the Restaurant Industry: Best Practices”, Journal of Foodservice Business Research, 15, ss.265-284.
  • Erol, G. ve Hassan, A.(2014), ”Gençlerin Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyla medya Kullanımının Tatil Tercihlerine Etkisi”,Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi The Journal of International Social Research, Cilt: 7 Sayı: 31 Volume: 7 Issue: 31, ss.804-812.
  • Global Digital Statistics, 2014, We Are Social, http://etonpreneurs.com/uploads/Global%20Social,%20Digital%20&%20Mobile%20Statistics,%20Jan%202014.pdf (erişim tarihi 03.10.1014)
  • Haro de Rosario, A.; Rodríguez, M.M.G ve Pérez, M.D.C.(2013), “Development Of Social Media And Web 2.0InThe Top Hotel Chains”, Tourism& Management Studies, Vol. 9, Issue 1, ss.13-19.
  • Hays, S.; Page, S.J. ve Buhalis, D.(2013), ” Social Media As A Destination Marketing Tool: İts Use By National Tourism Organisations”, Current Issues in Tourism, Vol. 16, No. 3, ss.211–239. http://teftis.kulturturizm.gov.tr/TR,14653/kultur-ve-turizm-bakanligi-il-kultur-ve-turizm-mudurluk-.html Erişim Tarihi: 07.04.2015)
  • Hsu, Y.(2012). “Facebook as International E-Marketing Strategy of Taiwan Hotels”, International Journal of Hospitality Management, 31, ss.972-980.
  • Jacobsen, J.S. ve Munar, A.M. (2012), “Tourist Information Search and Destination Choice in A Digital Age”, Tourism Management Perspectives, 1, ss.39–47.
  • Karanasios, S. ve Burgess, S. (2008), “Tourism and Internet Adoption: a Developing World Perspective”, International Journal of TourismResearch, 10, ss.169-182.
  • KarmaSnack7/2013 http://export.gov/northcarolina/build/groups/public/@eg_us_nc/documents/webcontent/komarketingpresentation065541.pdf (erişim tarihi 03.10.1014)
  • Kazançoğlu, İ.; Üstündağlı, E. ve Baybars, M.(2012), ”Tüketicilerin Sosyal Ağ Sitelerindeki Reklamlara Yönelik Tutumlarının Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Facebook Örneği”, Internationail Journai of Economic and Administrative Studies, Yıl:4, , No:8, ss.159-182.
  • Matikiti, R.;Afolabi, B. ve Smith, W.(2012), ”An Empirical Evidence On The Usage Of Internet Marketing In The Hospitality Sector In An Emerging Economy And İts Relationship To Profitability”, International Review of Social Sciences and Humanities, Vol. 4, No. 1, ss.181-197.
  • McCarthy, L.; Stock, D. ve Verma, R. (2010), “How TravelersUse Online and Social Media Channelsto Make Hotel-choiceDecisions”, Cornell HospitalityReportVol. 10, No. 18.
  • Munar, M.A. ve Jacopsen, J.(2013), “Trust and Involvement in Tourism Social Media and Web-Based Travel Information Sources”, Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol:13, No:1, ss.1-19.
  • Myunghwa, K. ve Schuett, M.A.(2013), ” Determinants of Sharing Trravel Experiences in Social Media”, Journal of Travel &Tourism Marketing, 30, ss.93–107.
  • Leung, D.; Law, R.; Hoof, H.V. ve Buhalis, D.(2013),” Social Media in Tourism and Hospitality: A Literature Review”, Journal of Travel & Tourism Marketing, 30:1-2, ss.3-22.
  • Qi S.; Ieong, C.N.T. ve Lei, S.(2014), “An Investigation of Hotels’ Facebook Page Promotion”, e-Review of Tourism Research (eRTR), Volume 5, Research Notes,
  • Özdemir, G.(2007), “Destinasyon Pazarlamasında İnternetin Rolü”, Journal Of Yaşar University, 2 (8), ss.889-898.
  • Sağsan, M.(2007), “Web 2.0. Örgütlerde Etkili Bir Şekilde Kullanılabilir mi?”, Bilgi Dünyası, 8(1): ss.140-154.
  • Sarı, Y. ve Kozak, M. (2005), “Turizm Pazarlamasında İnternetin Rolü: Destinasyon Web Siteleri İçin Bir Model Önerisi”, Akdeniz İ.İ.B.F. Dergisi, (9), ss.248-271.
  • Semerciöz, F.; Dursun, M. ve Dönmez, D.(2011), “Destinasyon Paydaşları İle İlişkiler ve Uygulanan Stratejiler: Türkiye’deki İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri ve Paydaşları Üzerine Bir Araştırma”, Verimlilik Dergisi, 2, ss.29-57.
  • Liao, S.; Hsian, P. Ve Wu, G.(2014), “Mining User Knowledge for Investigatingthe Facebook Business Model: The Case of TaiwanUsers”, Applied Artificial Intelligence, 28, ss.712-736.
  • Stankov, U.; Lazic, L. ve Dragicevic, V. (2010), ”The Extent Of Use Of Basic Facebook User-Generated Content By The National Tourism Organizations İn Europe”, European Journal of TourismResearch3(2), ss.105-113.
  • Statisticbrain 2014, http://www.statisticbrain.com/facebook-statistics/ (Erişim tarihi 09.05.2015
  • Şahbaz, R.P. ve Bayram, A.T.(2013), ”Otel İşletmeleri Facebook Sayfalarının Pazarlama İletişimi Açısından Değerlendirilmesi: Antalya Örneği”, Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi Yayınları, No:1, Detay Yayıncılık, 14. Ulusal Turizm Bildirileri Kitabı, ss.249-265.
  • Treadaway, C. Ve Mari, S. (2012), Facebook Marketing : AnHour a Day (2nd Edition) , Hoboken, NJ, USA .
  • Weber, L. (2009), Marketing to Social Web, John Wiley ve Sons, New York.
  • Weinberg, T. (2009), The New Community Rules: Marketing On The Social Web, Published by O'Reilly Media Inc.
  • Xian, Z. Ve Gretzel, U. (2010), “Role of Social media in online travel information search”, Tourism Management 31, ss.179–188.
  • Zengin, B. ve Eryılmaz, B.(2014), ”Sosyal Medyada Konaklama İşletmelerine Yönelik Tüketici Yaklaşımları Üzerine Bir Araştırma”, İşletme Bilimi Dergisi, Cilt:2 Sayı:1, ss.147-167.
There are 47 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Hasan Cinnioğlu This is me

Dilek Dönmez Polat

Publication Date July 26, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 13 Issue: 2

Cite

APA Cinnioğlu, H., & Dönmez Polat, D. (2016). Türkiye’deki İl Kültür ve Turizm Müdürlüklerinin Facebook Sayfalarının İçerik Analiziyle İncelenmesi. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 13(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).

26935

Our journal is indexed by EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD and ASOS.