Bu araştırmanın amacı
sosyal medya kullanma yoğunluğunun, sosyal medya kullanımı ve bu kullanımdan
edinilen doyumlar ile turistik deneyim arasındaki etkileşimde aracı rolü olup
olmadığının ortaya çıkartılmasıdır. Bu amaçla,
Edremit Körfezi’ni ziyaret eden 389 yerli turist üzerinde kolayda
örneklem yoluyla bir anket çalışması uygulanmıştır. Bu örneklem grubundan
toplanan veriler analiz edilmiş ve sonuç olarak, turistleri sosyal medya
kullanmaya teşvik eden motivasyonların, sosyal medya kullanma yoğunluğu
üzerinden turistik deneyimi etkilediği sonucuna ulaşılmıştır.
Sosyal Medya Sosyal Medya Araçları Turistik Deneyim Kullanım ve Doyumlar Yaklaşımı Edremit Körfezi
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 30, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 15 Issue: 1 |
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Our journal is indexed by EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD and ASOS.