Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2019, Volume: 1 Issue: 1, 3 - 14, 29.03.2019

Abstract

References

  • Akkoyunlu, B. (1995). Bilgi teknolojilerinin okullarda kullanımı ve öğretmenlerin rolü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(11).
  • Alkan, E. G. M. Y. T., Bilici, A., Akdur, T. E., Temizhan, O., & Çiçek, H. (2011). Fatih Projesi. In5th International Computer Instructional Technologies Symposium(pp. 22-24).
  • Atıcı, B., & Gürol, M. (2002). Bilgisayar destekli asenkron işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi. Eğitim ve Bilim, 27(124).
  • BDEhttps://tr.0wikipedia.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQmlsZ2lzYXlhcl9kZXN0ZWtsaV9lxJ9pdGlt Erişim tarihi: 05.12.2017
  • Bilgisayar Destekli Eğitimhttp://www.bingol.edu.tr/media/234748/Konu-9-Bilgisayar_Destekli_Egitim_ve_e-Ogrenme_-_Sunum.pdf Erişim tarihi: 19.12.2017
  • BÜ Ders Notlarıhttp://moodle.baskent.edu.tr/pluginfile.php/211/mod_resource/content/0/ders_notlari/Bilgisayar_Destekli_Egitim_ve_e-Ogrenme_-_Ders_Notu.pdf Erişim tarihi: 05.12.2017
  • Cingi, C. C. (2013). Computer aided education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 103, 220-229.
  • Çetin, E , Solmaz, E . (). BT Entegrasyonu Eğitim için Sihirli Bir Değnek mi? Singapur ve Türkiye Karşılaştırmalı Tarihsel Analizi. JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE, (12), 31-47.
  • DİNÇER, S. (2006). BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM VE UZAKTAN EĞİTİME GENEL BİR BAKIŞ.
  • Ekici, S., & Yılmaz, B. (2013). FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme.Türk Kütüphaneciliği,27(2), 317-339.
  • Engin, A. O., TÖSTEN, R., & KAYA, M. D. (2010). Bilgisayar destekli eğitim. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(5).
  • Gülnar, B. (2003). Bilgisayar ve internet destekli uzaktan eğitim programlarının tasarım, geliştirme ve değerlendirme aşamaları (Suzep örneği) (Doctoraldissertation, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü).
  • KARAAĞAÇLI, M.,& ERDEN, O. (2008). Internet Destekli Uzaktan Eğitimde Dokuz Aşamalı Öğretim Durumunun Tasarımı. International Journal of InformaticsTechnologies, 1(2).
  • MEB Fatih Projesihttp://fatihprojesi.meb.gov.tr Erişim tarihi: 01.12.2017
  • Memmedova, A. (2002). Bilgisayar Destekli Eğitim (BDE)’e Rol Alan Formatör Öğretmenlerin Görevlerini Gerçekleştirme Düzeylerine ve Bir Uygulamalarına İlişkin Görüşleri. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (4).
  • Mercan, M., Filiz, A., Göçer, İ., & Özsoy, N. (2009). Bilgisayar destekli eğitim ve bilgisayar destekli öğretimin dünyada ve Türkiye’de uygulamaları. Şanlıurfa: Akademik Bilişim.
  • Pamuk, S., Çakır, R., Ergun, M., Yılmaz, H. B., & Ayas, C. (2013). Öğretmen ve öğrenci bakışaçısıyla tablet PC ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH Projesi değerlendirmesi.
  • ÜNSAL, H. (2002). WEB DESTEKL EĞTM, ELEKTRONK ÖĞRENME VE WEB DESTEKL ÖĞRETM PROGRAMLARINDAK ÇEŞTL DERS MODELLER.
  • Varol, N. (1997). BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞTİMİ.

BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ

Year 2019, Volume: 1 Issue: 1, 3 - 14, 29.03.2019

Abstract

Günümüzde eğitimin her safhasında
teknoloji kullanılmaktadır. Bu çalışma; dünyada Bilgisayar Destekli Eğitim
(BDE) ve Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) teknolojilerinin tasarım, gelişim
aşamaları ve yeni gelişme yönelimleri açıklanması, Türkiye’de yapılan BDE ve
BDÖ çalışmalarını dünyadaki çalışmalar ile karşılaştırabilmesi ve
değerlendirilebilmesi amacını taşır.

References

  • Akkoyunlu, B. (1995). Bilgi teknolojilerinin okullarda kullanımı ve öğretmenlerin rolü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(11).
  • Alkan, E. G. M. Y. T., Bilici, A., Akdur, T. E., Temizhan, O., & Çiçek, H. (2011). Fatih Projesi. In5th International Computer Instructional Technologies Symposium(pp. 22-24).
  • Atıcı, B., & Gürol, M. (2002). Bilgisayar destekli asenkron işbirlikli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi. Eğitim ve Bilim, 27(124).
  • BDEhttps://tr.0wikipedia.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQmlsZ2lzYXlhcl9kZXN0ZWtsaV9lxJ9pdGlt Erişim tarihi: 05.12.2017
  • Bilgisayar Destekli Eğitimhttp://www.bingol.edu.tr/media/234748/Konu-9-Bilgisayar_Destekli_Egitim_ve_e-Ogrenme_-_Sunum.pdf Erişim tarihi: 19.12.2017
  • BÜ Ders Notlarıhttp://moodle.baskent.edu.tr/pluginfile.php/211/mod_resource/content/0/ders_notlari/Bilgisayar_Destekli_Egitim_ve_e-Ogrenme_-_Ders_Notu.pdf Erişim tarihi: 05.12.2017
  • Cingi, C. C. (2013). Computer aided education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 103, 220-229.
  • Çetin, E , Solmaz, E . (). BT Entegrasyonu Eğitim için Sihirli Bir Değnek mi? Singapur ve Türkiye Karşılaştırmalı Tarihsel Analizi. JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE, (12), 31-47.
  • DİNÇER, S. (2006). BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM VE UZAKTAN EĞİTİME GENEL BİR BAKIŞ.
  • Ekici, S., & Yılmaz, B. (2013). FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme.Türk Kütüphaneciliği,27(2), 317-339.
  • Engin, A. O., TÖSTEN, R., & KAYA, M. D. (2010). Bilgisayar destekli eğitim. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(5).
  • Gülnar, B. (2003). Bilgisayar ve internet destekli uzaktan eğitim programlarının tasarım, geliştirme ve değerlendirme aşamaları (Suzep örneği) (Doctoraldissertation, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü).
  • KARAAĞAÇLI, M.,& ERDEN, O. (2008). Internet Destekli Uzaktan Eğitimde Dokuz Aşamalı Öğretim Durumunun Tasarımı. International Journal of InformaticsTechnologies, 1(2).
  • MEB Fatih Projesihttp://fatihprojesi.meb.gov.tr Erişim tarihi: 01.12.2017
  • Memmedova, A. (2002). Bilgisayar Destekli Eğitim (BDE)’e Rol Alan Formatör Öğretmenlerin Görevlerini Gerçekleştirme Düzeylerine ve Bir Uygulamalarına İlişkin Görüşleri. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (4).
  • Mercan, M., Filiz, A., Göçer, İ., & Özsoy, N. (2009). Bilgisayar destekli eğitim ve bilgisayar destekli öğretimin dünyada ve Türkiye’de uygulamaları. Şanlıurfa: Akademik Bilişim.
  • Pamuk, S., Çakır, R., Ergun, M., Yılmaz, H. B., & Ayas, C. (2013). Öğretmen ve öğrenci bakışaçısıyla tablet PC ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH Projesi değerlendirmesi.
  • ÜNSAL, H. (2002). WEB DESTEKL EĞTM, ELEKTRONK ÖĞRENME VE WEB DESTEKL ÖĞRETM PROGRAMLARINDAK ÇEŞTL DERS MODELLER.
  • Varol, N. (1997). BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞTİMİ.
There are 19 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Engineering
Journal Section Articles
Authors

Nur Güngördü

Publication Date March 29, 2019
Published in Issue Year 2019 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Güngördü, N. (2019). BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ. Tasarım Enformatiği, 1(1), 3-14.
AMA Güngördü N. BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ. te. March 2019;1(1):3-14.
Chicago Güngördü, Nur. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ”. Tasarım Enformatiği 1, no. 1 (March 2019): 3-14.
EndNote Güngördü N (March 1, 2019) BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ. Tasarım Enformatiği 1 1 3–14.
IEEE N. Güngördü, “BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ”, te, vol. 1, no. 1, pp. 3–14, 2019.
ISNAD Güngördü, Nur. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ”. Tasarım Enformatiği 1/1 (March 2019), 3-14.
JAMA Güngördü N. BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ. te. 2019;1:3–14.
MLA Güngördü, Nur. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ”. Tasarım Enformatiği, vol. 1, no. 1, 2019, pp. 3-14.
Vancouver Güngördü N. BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM MODELLERİ İLE ARAÇLARININ GELİŞİMİ, EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ ROLÜ VE FATİH PROJESİ. te. 2019;1(1):3-14.