Kurumsal sorun yönetimi, kurum yöneticilerinin,
fark oluşturmak ve değer yaratmak adına stratejik bir biçimde yönetmesi gereken
bir sahadır. Bu bakımdan, profesyonel yöneticiler, çalışma barışını tesis etmek
ve sorunları çözmek adına temsilsel bir yapı oluşturmak durumundadır. Kurum içi
iletişimde bütünleşme sağlanması ve çalışanların kendilerini daha doğru ifade
edebilmeleri için sorun yönetimi uygulamaları kullanılmaktadır. Çalışanlar
iletişimsel açıdan sağlıklı ve sorunların etkin bir biçimde yönetildiği
kurumlarda daha yüksek verim elde edebilmekte ve işlerine sevgi ile
bağlanmaktadırlar. Sorun yönetimi insan
kaynakları kadar halkla ilişkilerin konusu kapsamına da girmektedir; çünkü
çalışanlar ve kurumlar arasında daha esnek ve olumlu ilişkiler oluşturmak
isteyen kurumlar bir kurumsal sorun yönetimi sistemi kurmakta ve bu kapsamda
çeşitli halkla ilişkiler uygulamalarını stratejik bir biçimde yönetmektedirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | July 20, 2018 |
Submission Date | April 26, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 7 Issue: 1 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.