Bu araştırmada, kaynaştırma sınıfına devam
eden zihin yetersizliği olan öğrencilere normal gelişim gösteren öğrenciler
tarafından uygulanan akran zorbalığına ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemek
amaçlanmıştır. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması
kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 2016-2017 eğitim-öğretim yılında,
Edirne İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı 15 ilkokulda görev yapan, 32 sınıf
öğretmeni oluşturmaktadır. Veriler, yarı yapılandırılmış görüşme tekniği ile
toplanmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 31, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 10 Issue: 1 |