Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nden mezun oldu. 1996 yılında GÜ Türkçe Eğitimi Bölümü’nde yüksek lisans, 2001 yılında Mirza Uluğbek Namındaki Taşkent Devlet Üniversitesi, Filoloji Fakültesi’nde doktora eğitimini tamamladı.
1990- 1996 yılları arasında 1996 Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı çeşitli liselerde öğretmenlik yaptı. 1996- 1999 yılları arasında Taşkent Cihan Dilleri Üniversitesi Tercümanlık Fakültesi’nde, 2001- 2006 yılları arasında ise Gazi Üniversitesi TÖMER’de okutman olarak görev yaptı. 2006 yılında Gazi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü’ne yardımcı doçent olarak atandı, halen aynı bölümde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 2008 yılında doçent unvanını aldı. 2013 yılında aynı üniversitede profesör oldu..
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nden mezun oldu. 1996 yılında GÜ Türkçe Eğitimi Bölümü’nde yüksek lisans, 2001 yılında Mirza Uluğbek Namındaki Taşkent Devlet Üniversitesi, Filoloji Fakültesi’nde doktora eğitimini tamamladı.
1990- 1996 yılları arasında 1996 Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı çeşitli liselerde öğretmenlik yaptı. 1996- 1999 yılları arasında Taşkent Cihan Dilleri Üniversitesi Tercümanlık Fakültesi’nde, 2001- 2006 yılları arasında ise Gazi Üniversitesi TÖMER’de okutman olarak görev yaptı. 2006 yılında Gazi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü’ne yardımcı doçent olarak atandı, halen aynı bölümde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 2008 yılında doçent unvanını aldı. 2013 yılında aynı üniversitede profesör oldu..
I am a seasoned educator and researcher with a Ph.D. in Foreign and Second Language Education from SUNY Buffalo, supported by a prestigious Fulbright Scholarship. My research focuses on multilingualism, translanguaging, and second-language socialization. I have extensive experience teaching EFL, ESL, and Turkish as a second language across diverse educational contexts, including U.S., Turkey, and China higher education institutions. I am passionate about promoting language learning through socially just and inclusive pedagogies. I have also contributed to numerous publications in indexed journals and presented my work at international conferences.