BibTex RIS Cite

Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği

Year 2012, Volume: 3 Issue: 1, - , 06.11.2013

Abstract

Bu çalışma ile matematik ve geometri derslerinde grafik tablet kullanımına yönelik öğrenci tutum ölçeği geliştirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla uzman görüşleri doğrultusunda 6 faktör ve 24 maddeden oluşan 5'li Likert tipi ölçek geliştirilmiştir. Ölçek, 2010-2011 Eğitim Öğretim yılında Trabzon'da bir Anadolu Lisesinde 9, 10 ve 11. sınıftan toplam 150 öğrenciye uygulanmıştır. Çalışma araştırmacının matematik ve geometri derslerini bir yıl boyunca grafik tablet kullanarak yürüttüğü sekiz sınıf üzerinde yapılmıştır. Ölçeğin geçerlilik ve güvenilirlik çalışmalarına yönelik doğrulayıcı faktör analizi yapılmış ve elde edilen bulgular sonucunda geliştirilen ölçeğin öğrencilerin matematik ve geometri derslerinde grafik tablet kullanımı ile ilgili tutumlarını ölçmede kullanılabileceği sonucuna varılmıştır.

Anahtar Kelimeler: Matematik eğitimi, grafik tablet, tutum ölçeği

Year 2012, Volume: 3 Issue: 1, - , 06.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Timur Koparan

Publication Date November 6, 2013
Published in Issue Year 2012 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Koparan, T. (2013). Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 3(1). https://doi.org/10.16949/turcomat.82912
AMA Koparan T. Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). November 2013;3(1). doi:10.16949/turcomat.82912
Chicago Koparan, Timur. “Matematik Ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3, no. 1 (November 2013). https://doi.org/10.16949/turcomat.82912.
EndNote Koparan T (November 1, 2013) Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3 1
IEEE T. Koparan, “Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği”, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 3, no. 1, 2013, doi: 10.16949/turcomat.82912.
ISNAD Koparan, Timur. “Matematik Ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3/1 (November 2013). https://doi.org/10.16949/turcomat.82912.
JAMA Koparan T. Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2013;3. doi:10.16949/turcomat.82912.
MLA Koparan, Timur. “Matematik Ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 3, no. 1, 2013, doi:10.16949/turcomat.82912.
Vancouver Koparan T. Matematik ve Geometri Derslerinde Grafik Tablet Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2013;3(1).