BibTex RIS Cite

Question of an Ideal, Functional and Multidisciplinary Curriculum

Year 2005, Volume: 2 Issue: 6, 165 - 170, 01.06.2005

Abstract

References

  • ....

İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu

Year 2005, Volume: 2 Issue: 6, 165 - 170, 01.06.2005

Abstract

Uluslararasl ilişkiler programlarının düzenlenmesinde, aslında diğer bölümlerde de yaşandığı gibi iki temel hareket noktası çatışmaktadır: Hazırlanan program ile mevcut koşullarda en donanımlı uzman yetiştirmek, böyIece alanında ideal eğitime ulaşmaya çalışmak; diğer taraftan gelişen uluslararası ekonomik ilişkilerin eleman ihtiyacını karşılamak, mezunların ilişkilerin geliştiği uluslararası arenada daha kolay iş bulmasını sağlamak.

References

  • ....
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Other ID JA29MN65MB
Journal Section Meeting Notes
Authors

Alaeddin Yalçınkaya

Publication Date June 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 2 Issue: 6

Cite

APA Yalçınkaya, A. (2005). İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. Uluslararası İlişkiler Dergisi, 2(6), 165-170.
AMA Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. June 2005;2(6):165-170.
Chicago Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2, no. 6 (June 2005): 165-70.
EndNote Yalçınkaya A (June 1, 2005) İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2 6 165–170.
IEEE A. Yalçınkaya, “İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu”, uidergisi, vol. 2, no. 6, pp. 165–170, 2005.
ISNAD Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi 2/6 (June 2005), 165-170.
JAMA Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. 2005;2:165–170.
MLA Yalçınkaya, Alaeddin. “İdeal, Fonksiyonel Ve Disiplinlerarası Program Sorunu”. Uluslararası İlişkiler Dergisi, vol. 2, no. 6, 2005, pp. 165-70.
Vancouver Yalçınkaya A. İdeal, Fonksiyonel ve Disiplinlerarası Program Sorunu. uidergisi. 2005;2(6):165-70.