Gelişen teknolojinin etkisiyle 21. yüzyılda eğitim ve öğretim yöntemlerinde önemli değişimler ya- şanmaktadır. Bu değişimleri daha fazla hissettiğimiz COVID-19 salgını sürecinde de bu yöntemler üzerine yapılan çalışmalar artmaktadır. Uluslararası İlişkiler (Uİ) alanında her ne kadar yeni yöntemler üzerine çalışmalar yapılsa da, Türkiye’de bu alanın eğitim ve öğretimine dair üretilen kapsamlı bir akademik çalışma bulunmamaktadır. Bu anlamda Ebru Canan-Sokullu’nun derlediği ve 2018 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları tarafından yayımlanan Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi: Yeni Yaklaşımlar, Yeni Yöntemler adlı kitabı bir ilk niteliği taşımaktadır. Bu çalışmada, söz konusu kitabın incelenmesiyle Türkiye’deki Uİ eğitiminin günümüz eğitim öğretim talepleriyle uyumlu bir şekilde olması için yapılan tartışmalara katkı sağlamak amaçlanmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Political Science |
Journal Section | Book Review |
Authors | |
Publication Date | December 20, 2021 |
Published in Issue | Year 2021 Volume: 18 Issue: 72 |